زمان صدور رای پرونده گل گهر تعیین شد

به گزارش مجله ویراپارس، جلسه نهایی این پرونده فردا با حضور همه اعضای کمیته استیناف برگزار می گردد و به نظر می رسد در انتها این جلسه رای مربوط به این پرونده از سوی اعضای این کمیته انشاء خواهد شد. البته امضای رای به وسیله دبیر کل و ابلاغ آن به سازمان لیگ ممکن است چند روزی زمان ببرد، اما به طور حتم رای این پرونده با نشستی که فردا در کمیته استیناف برگزار می گردد معین خواهد شد. در این پرونده کمیته انضباطی 7 امتیاز از تیم گل گهر کسر و 2 امتیاز به تیم های استقلال و پیکان و 3 امتیاز به اندوخته های سپاهان اضافه کرد. بعد از اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی هر دو طرف پرونده دفاعیات جدیدی را به کمیته استیناف ارائه دادند.

زمان صدور رای پرونده گل گهر تعیین شد

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف با تایید این خبر گفت: فردا جلسه ای داریم و اگر به جمع بندی نهایی برسیم ممکن است رای بدهیم. البته پرونده های دیگری را هم آنالیز می کنیم، اما بیشتر وقت مان مربوط به پرونده گل گهر است.

او هم چنین پیرامون شایعاتی که وجود دارد و اینکه بعضی گفته اند کمیته استیناف برای تغییر رای تحت فشار قرار گرفته است این چنین شرح داد: کسی جرات ندارد ما را تحت فشار قرار بدهد و زیر بار فشار ها نمی رویم. ضمن این که هیچ کس چنین کاری نکرده، اگر اعلام رای طولانی شده به خاطر این است که پرونده خاص و حساسی داریم که تمامی ابعاد آن باید آنالیز شوند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2054

به "زمان صدور رای پرونده گل گهر تعیین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمان صدور رای پرونده گل گهر تعیین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان صدور رای پرونده گل گهر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید