صعود بی سروصدای پدیده به رده پنجم، رحمتی بین قلعه نویی و منصوریان

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال پدیده پیروز شد در خانه با یک گل از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که راهنمایی دو تیم بر عهده تیمی از مردانی بود که در سالهای گذشته پیراهن استقلال را بر تن می کردند.

صعود بی سروصدای پدیده به رده پنجم، رحمتی بین قلعه نویی و منصوریان

در حالی که راهنمایی تیم پدیده بر عهده مهدی رحمتی یکی از کاپیتان های سابق و مردان پر افتخار تاریخ باشگاه استقلال بود، محمد نوازی، اشکان نامداری و علی سامره او را همراهی می کردند و در سوی دیگر میدان هم مردانی مثل حنیف عمران زاده و سعید لطفی، محمود فکری یکی دیگر از کاپیتانی سابق و پر افتخار استقلال را همراهی می کردند.

این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده به خاتمه رسید تا شاگردان رحمتی 37 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود نمایند. اعضای تیم پدیده در حالی به رده ای آبرومند و خوب در جدول رده بندی رسیدند که فصلی پر فراز و نشیب را به لحاظ مدیریتی تجربه می نمایند و شرایط تیم شان پایدار نبود؛ که این بی ثباتی و مسائل عدیده، ارزش کار آنها را بیشتر می نماید.

پدیده با راهنمایی رحمتی در حالی در رده پنجم قرار گرفته که تیم تحت راهنمایی قلعه نویی در رده چهارم و شاگردان علیرضا منصوریان در رده ششم قرار گرفته اند و احتمال جابجایی رده های این تیم ها در هفته های آینده با توجه به فشردگی امتیازات وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1705

به "صعود بی سروصدای پدیده به رده پنجم، رحمتی بین قلعه نویی و منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود بی سروصدای پدیده به رده پنجم، رحمتی بین قلعه نویی و منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید