روسیه: پاسخ قاطعی به تحریم های آمریکا می دهیم، سفیر آمریکا در مسکو احضار شد

به گزارش مجله ویراپارس، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد که کشورش پاسخ قاطعی به تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات و نهادهای روس خواهد داد.

روسیه: پاسخ قاطعی به تحریم های آمریکا می دهیم، سفیر آمریکا در مسکو احضار شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در یک نشست خبری بیان کرد که دولت متبوعش پاسخی قاطع به تحریم های اخیر آمریکا علیه مقامات و نهادهای روس خواهد داد.

ماریا زاخارووا در مورد تحریم های اخیر آمریکا که 46 نهاد، شرکت و شخص حقیقی روس را هدف قرار داده است، به خبرنگاران گفت: ما بارها به ایالات متحده درباره پیامدهای اقدامات خصمانه ای که خطر رویارویی بین دو کشور را بالا می برد، هشدار داده ایم.

وی اضافه کرد: بدون شک این رفتارهای تهاجمی و خصمانه پاسخ قاطعی را دریافت خواهند کرد. همه ما باید بدانیم که وقتی کسی روابط دوجانبه را تضعیف می نماید، باید بهای آن را بپردازد. مسئولیت آنچه اتفاق خواهد افتاد کاملاً برعهده ایالات متحده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در ادامه با اعلام اینکه جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو به وزارت امور خارجه روسیه احضار شده است، توضیح داد: من قبلاً به ندرت چنین حرفی را می زدم، اما این بار باید بگویم که این یک نشست خوشایند برای او [سفیر آمریکا] نخواهد بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1579

به "روسیه: پاسخ قاطعی به تحریم های آمریکا می دهیم، سفیر آمریکا در مسکو احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: پاسخ قاطعی به تحریم های آمریکا می دهیم، سفیر آمریکا در مسکو احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید