رندر ها و مشخصات گوشی موتورولا Moto G 5G (2022) لو رفت

به گزارش مجله ویراپارس، در ماه نوامبر (آذر ماه) سال گذشته، تصویری از یک گوشی نو شرکت موتورولا با نام رمزی Austin در فضای مجازی دست به دست می شد. این گوشی هوشمند از طراحی ناچ در وسط نمایشگر بهره می برد و بعلاوه دوربین اصلی سیستم سه گانه آن مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی بود. امروز اما تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی لو رفته که نه تنها طراحی گوشی هوشمند Austin را تأیید می نماید، بلکه اطلاعات دیگری نیز در خصوص این گوشی هوشمند به ما می دهد. باید خاطر نشان کنیم که این تصویر لو رفته حاصل افشاگری های افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی OnLeaks بوده که از این گوشی هوشمند نو موتورولا با نام موتو G 5G (2022) یاد می گردد.

رندر ها و مشخصات گوشی موتورولا Moto G 5G (2022) لو رفت

این منبع افشاگر بیان کرد که موتورولا موتو G 5G (2022) دارای کد مدل XT2213 است و از نمایشگر 6.6 اینچی مورب بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد که قلب تپنده این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 750G تشکیل می دهد. در خصوص این پردازنده میان رده شرکت کوالکام باید گفت که از مودم یکپارچه X52 5G بهره می برد؛ این مودم قابلیت پشتیبانی از امواج میلی متری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز اینترنت 5G را برای گوشی های فوق به ارمغان می آورد.

این تراشه نسبت به اسنپدراگون 730G دارای پردازنده و پردازنده گرافیکی بهتری است. به طور تعیین، پردازنده گرافیکی Adreno 619 این تراشه نسبت به نسل قبلی 10 درصد عملکرد بهتری دارد و پردازنده آن هم مبتنی بر هسته های Kryo 570 است که 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به هسته های Kryo 470 موجود در 730G ارائه می نماید.

گفته می گردد که این گوشی نو شرکت موتورولا سیستم عامل اندروید 11 را به صورت پیش فرض اجرا می نماید. این در حالی است که گوگل اندروید 12 را از ماه ها قبل منتشر نموده و بعلاوه اخیراً نیز نسخه های پیش نمایش اندروید 13 نیز منتشر شده است. بنابراین استفاده از سیستم عامل اندروید 11 برای این گوشی که در سال 2022 روانه بازار خواهد شد ممکن است کمی ناامید نماینده باشد.

بر اساس تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند، به نظر می رسد که موتو G 5G (2022) در سمت راست بدنه خود مجهز به کلید های افزایش یا کاهش صدا است. بعلاوه در همین طرف دکمه پاور که حسگر اثر انگشت روی آن ادغام شده دیده می گردد. در لبه پایینی این گوشی هوشمند نو شرکت موتورولا یک بلندگو، میکروفون و یک جک هدفون 3.5 میلی متری قرار گرفته است که کاربران می توانند از آن ها بهره ببرند.

طبق اعلام OnLeaks موتو G 5G (2022) در حدود 9.3 میلی متر ضخامت دارد و 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که تا 512 گیگابایت قابل ارتقاء است پردازنده آن را همراهی می نمایند. بعلاوه گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند انجام وظیفه خواهد نمود. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، موتو G 5G (2022) مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه است که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسل است و دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن قرار دارند.

بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که این تعیینات هنوز به تأیید موتورولا نرسیده است اما گفته می گردد که این گوشی هوشمند نو در رنگ های خاکستری و نقره ای با قیمت اولیه 300 دلار در تیر ماه در اختیار کاربران علاقمند به این برند قرار خواهد گرفت. بد نیست یادآوری کنیم که این شرکت فعال در حوزه فناوری در ماه اخیر از یک گوشی هوشمند بسیار مالی با نام موتو G22 رونمایی کرد که فقط 170 دلار قیمت دارد.

قلب تپنده موتو G22 تراشه هلیو G37 ساخت مدیاتک است که با بهره مندی از هشت هسته از نوع Cortex-A53 در دو دسته چهارتایی با فرکانس 2/3 و 1/80 گیگاهرتز، می تواند احتیاج کاربران معمولی را تا حدودی رفع کند. این گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد تا بدین ترتیب مثل همواره نام موتورولا را در بین شرکت هایی که میان رده هایی با طول عمر بالای باتری فراوری می نمایند، در صدر نگه دارد. در روز های آینده احتمالاً اخبار بیشتری از گوشی های نو شرکت موتورولا منتشر خواهند شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2067

به "رندر ها و مشخصات گوشی موتورولا Moto G 5G (2022) لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر ها و مشخصات گوشی موتورولا Moto G 5G (2022) لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید