رسیدگی به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز

به گزارش مجله ویراپارس، معاون گردشگری استان تهران گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری بدون تعطیلی در تمام ایام نوروز 98 ، آماده ثبت و رسیدگی درخواست های مسافران و گردشگران است.

رسیدگی به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان با اعلام اینکه استان تهران با داشتن بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تورهای نوروزی را دارد گفت: با طرح های نظارتی که پیش از شروع سفرهای نوروی صورت گرفت انتظار می رود سال 98 با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.

علیمحمدی ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام می گردد و تمام کوشش معاونت گردشگری استان این است که با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کنیم.

معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست تاکید نمود: کوشش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه مالی کوچک با حدود 10 کارمند است.

وی خاطر کرد : کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به نشانی خیابان کریم خان زند - خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد در تمام ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است. همچنین سامانه 09629 و شماره تلفن 021-88934844 الی 5 آماده پاسخگویی به هموطنان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 304

به "رسیدگی به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید