راهکارهای هوشمندانه جهت تهیه بلیط پرواز !

به گزارش مجله ویراپارس، در حالی که روی مبل راحتی تکیه داده اید ناگهان صدای غرش هواپیمایی را می شنوید که در حال فرود است. به یاد می آورید که سفری در راه دارید و باید برای سفر خود بلیط هواپیما بخرید. کلافه می شوید و از اطلاعات جزئی آن که البته شاید عده کمی در خصوص خرید بلیط هواپیما خبر دارند، بی اطلاع باشید. قدم می زنید و فکر می کنید و مدام در سایت های داخلی و خارجی به دنبال اطلاعات مربوط به خرید بلیط هواپیما می گشت. جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که امروز می خواهیم چند نکته از مهم ترین ها را برای خرید بلیط هواپیما و داشتن پروازی راحت پرده برداری کنیم. جهت مشاهده و رزرو بلیط هواپیما همین حالا اینجا را کلیک کنید.

راهکارهای هوشمندانه جهت تهیه بلیط پرواز !

می توانید دو دل باشید!

حتی از مقصد و زمان حرکت خود آگاه نیستید و هنوز تصمیم قطعی نگرفته اید. دو دل هستید که برای تعطیلات خود بلیط هواپیما کدام کشور را بخرید و حال و هوای کدام شهر با ذائقه شما سازگارتر است. حتی گاهی پیش می آید که هدفی تجاری به یک مقصد قصد سفر دارید ولی بلیط پرواز مقصد مورد نظر را نمی توانید پیدا کنید و از قضا وقت تنگ است! گاهی هم می دانید چه زمانی می خواهید حرکت کنید و وقت هم به اندازه کافی دارید اما از هتل های شهر و یا کشور مقصد خبر ندارید. رفع کردن تمام این نگرانی ها راحت تر از آن چه که فکر می کنید، راحت است! برای این که بتوان در چنین مواقعی به نتیجه درست رسید، بهترین کار این است که به سایت های معتبر گردشگری و سفری سر زد. سایت های معتبر با این زمینه و فعال در عرصه گردشگری و سفر، همه چیز را برای شما در یک بسته گذاشته اند و قبل از شما، به آن چه که در یک سفر احتیاج است فکر نموده اند. برای کسانی که نمی دانند چه زمانی می خواهند سفر خود را آغاز نمایند و خبر از آخرین شرایط حال و هوای شهرها ندارند، این دسته از سایت ها، کاربران خود را از آخرین شرایط های پروازی و حتی حال و هوای شهرها و زمان مناسب سفر به هر شهر و کشوری را با خبر می نمایند. اگر هم مقصد را بدانید و زمان آغاز تان را هم معین نموده باشید اما از شرایط رزرو هتل ها آگاهی نداشته باشید، باز می توانید اطلاعات بروز از تعداد واحدهای اقامتی آماده در هتل های باکیفیت مقصد مورد نظرتان را به وسیله همین سایت های معتبر پیدا کنید. خیال تان راحت! می توانید تا لحظات آخر سفرتان، دودل باقی بمانید!

می توانید تنبل بمانید!

اصلا احتیاجی به تکان خوردن از روی جایگاه تان ندارید! کافی است تا با عضو شدن در سایت های معتبر و صفحات مربوط به پرواز، از آخرین اخبار خرید بلیط و رزرو هتل آگاه باشید. در این جا ضروری است نکته ای را در نظر بگیرید؛ شاید هواپیمایی های معتبر، سایت های مربوط به پروازهای شان را طراحی نموده باشند و برای شما این امکان را فراهم نموده باشند که با عضویت در سایت، بتوانید با دریافت علامت یا همان فعال بودن نوتیفیکیشن، از آخرین پروازها و خرید بلیط هواپیما آگاه شوید. اما دو تفاوت بین سایت های هواپیمایی و سایت های معتبر گردشگری و مسافرتی در این بحث وجود دارد؛ تفاوت اول این که این سایت ها تنها، در بهترین حالت و بدون بروز خطا، تنها می توانند شما را از پروازهای مربوط به خود آگاه نمایند. در صورتی که سایت های معتبر گردشگری می توانند شما از تمام پروازها در بیش تر شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی آگاه سازند! تفاوت دوم را با یک جمله معروف شرح می دهیم؛ همواره کار را به کاردان بسپارید! شرکت های هواپیمایی معمولا به خاطر مشغله بالای شان نمی توانند مدیریت خرید و فروش خوبی را انجام دهند؛ اما در سایت های گردشگری و مسافرتی، نه تنها همه چیز به صورت آنلاین موجود است بلکه کارشناسان پشتیبانی فروش نیز، 24 ساعته، آماده پاسخگویی به هر سوالی هستند. از طرفی دیگر، با عضویت در این سایت ها، حتی اگر وقت نکنید به صفحه سایت سر بزنید، سایت به وسیله ایمیل و یا پیامک، شما را از آخرین اخبار سفر آگاه می سازد.

یک پرواز و دونشان!

سعی کنید با همان آرامشی که دارید دوباره گوشی موبایل خود را به دست بگیرید و سری به صفحات خرید بلیط هواپیما بزنید. گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید به دو مقصد سفر کنید اما با هزینه کم تری. چیز غیر ممکنی به نظر نمی آید! اگر گوش به زنگ باشید و از اخبار آگاه باشید، می توانید به راحتی پروازهای دو مقصدی را به دست بیاورید. این امکانی است که گاهی هواپیمایی های مختلف برای جذب مسافر و همچنین، صرفه مالی این امکان را فراهم می نمایند. تقریبا هر از چند گاهی از طرف هواپیمایی های مختلف این امکان فراهم می گردد و شما نیز می توانید به وسیله همان سایت های معتبر گردشگری، بلافاصله، از آن آگاه شوید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 772

به "راهکارهای هوشمندانه جهت تهیه بلیط پرواز !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای هوشمندانه جهت تهیه بلیط پرواز !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید