دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، روح الله بابایی صالح در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، گفت: به منظور تقویت صندلی زنان سرپرست خانوار دولت باید به هر طریقی که می تواند در این خصوص سرمایه گذاری هایی انجام دهد.

دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند

وی با بیان اینکه هم اکنون آسیب های اجتماعی در زمینه نبود اشتغال در جامعه رو به افزایش است، اعلام نمود: زنان سرپرست خانوار با مسائل مختلفی رو به رو هستند، به همین دلیل برای برطرف مسائل آنها دولت باید از طریق کمیته امداد و بهزیستی ار این زنان حمایت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار اقدامی انجام دهد؛ چراکه آسیب های اجتماعی گاهی فرد و جامعه را دچار خسارت های جبران ناپذیری می نماید.

بابایی صالح با تاکید بر اینکه دولت متولی اصلی حمایت از زنان سرپرست خانوار است، گفت: سایر ارگان های دولتی و غیردولتی و حتی خیران هم می توانند در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار اقداماتی انجام دهند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای این قشر آسیب پذیر جامعه اضافه کرد: اگر مستمری برای این افراد در نظر گرفته گردد، بسیاری از مسائل آنها حل خواهد شد.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: دولت باید هر چه سریعتر در راستای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند، چراکه بسیاری از صدمات و خسارت هایی که در این زمینه مشاهده می کنیم به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 46

به "دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت باید برای ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار تصمیم گیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید