دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حکمی سیدمحمد تنکابنی را به عنوان دبیر جدید انجمن تخصصی سرود نمایش کانون منصوب کرد.

دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، محمدرضا زمردیان در حکم سیدمحمد تنکابنی که از آهنگ سازان، نوازندگان و مدرسان موسیقی دانشگاه است، بر اهمیت سرود-نمایش به عنوان یکی از هنرهای گروهی فاخر که پیشینه چندین ساله در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان دارد، تاکید نموده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در این حکم ایجاد بستری مناسب برای ارتباط موثر فرهنگی با نسل جدید، ایجاد زمینه مشارکت، تعامل، دوستی، همدلی و تمرین فعالیت های جمعی در میان بچه ها و نوجوانان، ترویج سرود-نمایش به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز کانون و شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای اعضا و مربیان کانون را از وظایف مهم دبیر جدید انجمن تخصصی سرود نمایش کانون دانسته است.

زمینه سازی برای فراوری ترانه و موسیقی های فاخر در حوزه کودک و نوجوان برای مخاطبان در گروه های سنی مختلف با تأکید بر هویت ملی، نشاط عمومی و پرورش خلاقیت و ذهن و آموزش های تخصصی و کاربردی سرود در سطوح مختلف مقدماتی تا حرفه ای میان اعضای انجمن از دیگر موارد مورد تاکید معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بوده است.

پیش از این و از شروع فعالیت انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون، سهیل مطیعا از مربیان کانون، دبیر انجمن سرود-نمایش کانون بود. این انجمن با ریاست بهرام دهقانیار، از آهنگ سازان به نام کشور فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1511

به "دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید