خودروهای ناقص در کمترین زمان تجاری می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: تمامی خودروهای دارای کسری قطعات پیشرفته در حال تکمیل شدن است و کوشش می کنیم در کمترین زمان ممکن خودروهای موجود در پارکینگ ها را به سطح تجاری رسانده و عرضه کنیم.

خودروهای ناقص در کمترین زمان تجاری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گروه خودروسازی سایپا، معصوم نجفیان اظهار کرد: کسری چند قطعه دارای فناوری پیشرفته یا های تک که فناوری آن در اختیار یک منبع خارجی است، موجب ناقص ماندن تعدادی از محصولات شده که با برنامه ریزی های اجرا شده، در حال تأمین قطعات مذکور هستیم و این خودروها به محض برطرف کسری، تحویل مشتریان خواهند شد.

به گفته وی، با توجه به شعار سال جاری یعنی رونق فراوری، گروه سایپا با هدف حفظ جریان فراوری، جلوگیری از توقف خطوط و فعالیت زنجیره تأمین و قطعه سازان، مأموریت فراوریی خود را به اجرا درآورده و به بالاترین تیراژ فراوری رسیده است.

رئیس هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان این که کمبود چند قطعه برخوردار از فناوری پیشرفته، به دلیل تحریم ها و محدودیت های اتفاق افتاده است، اضافه کرد: با توجه به جلسات مستمر مدیریت ارشد و سازندگان فعال در زنجیره تأمین، این مشکل تحت پایش و کنترل قرار گرفته و کوشش می کنیم که بتوانیم در کمترین زمان ممکن، خودروهای موجود در پارکینگ ها را به سطح تجاری برسانیم.

نجفیان گفت: فراوری بدون وقفه محصولات موجب استفاده کامل از زمان و بهره وری ناشی از فراوری شده و از توقف فعالیت زنجیره تأمین در شرکت های قطعه سازی جلوگیری نموده است.

سایپا اعلام نموده که تحویل خودروهای معوق مشتریان خود را به صورت مستمر اجرا نموده و در کنار برنامه افزایش فراوری، به دنبال پاسخ گویی به نیازهای موجود در بازار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 205

به "خودروهای ناقص در کمترین زمان تجاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای ناقص در کمترین زمان تجاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید