خلاصه بازی مراکش 0 (3) ، (0) 0 اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها

به گزارش مجله ویراپارس، استادیوم اجوکیشن سیتی میزبان اولین ملاقات از آخرین شب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بود؛ ملاقاتی که بین مراکش شگفتی ساز این دوره و اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی برگزار گردید و در وقت های معمول با تساوی بدون گل به انتها رسید تا در ضربات پنالتی مراکش با رجحان 3-0 راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد.

خلاصه بازی مراکش 0 (3) ، (0) 0 اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها

نیمه نخست مراکش پابه پای اسپانیا پیش آمد و حتی فرصت های بهتری هم نسبت به حریف داشت که از دست داد؛ یکی شوت نصیر مزراوی که اونای سیمون مهار کرد و دیگری ضربه سر نایف اکرد که با فاصله کم به بیرون رفت. با این حال مثل همواره اسپانیا نسبت به رقیب بیشتر مالک توپ بود که از آن بهره ای نبرد. نیمه دوم هم بازی به شکلی دنبال می شد که کمتر دو تیم می توانستند موقعیت خلق نمایند. لوئیس انریکه با به زمین فرستادن آلوارو موراتا کوشش کرد تا تیمش را در 90 دقیقه به گل برساند. با این حال دو موقعیت خوبی که هردو تیم در دقایق پایانی هم داشتند گل نشد تا بازی به وقت های اضافه بکشد. برترین فرصت را ولید شدیره داشت که در دقیقه 104 در موقعیت تک به تک ضربه اش را اونای سیمون گرفت. طلایی ترین موقعیت اسپانیا را هم پابلو سارابیا در دقیقه 3+120 به بیرون فرستاد.

در ضربات پنالتی مراکش 3-0 پیروز شد. برای مراکش سابیری، زیاش و حکیمی ضربات شان را تبدیل به گل کردند. ضربه بانون را هم سیمون مهار کرد. برای اسپانیا هم ضربات سارابیا، سولر، بوسکتس از دست رفت و هیچ بازیکنی نتوانست گلزنی کند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2161

به "خلاصه بازی مراکش 0 (3) ، (0) 0 اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی مراکش 0 (3) ، (0) 0 اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید