خبرنگاران تیم علم و ادب فاتح شهرآورد فوتبال دسته دوم تبریز شد

به گزارش مجله ویراپارس، تبریز- خبرنگاران- تیم علم و ادب تبریز از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل محتشم دیگر نماینده این شهر با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

خبرنگاران تیم علم و ادب فاتح شهرآورد فوتبال دسته دوم تبریز شد

به گزارش پنجشنبه خبرنگاران، این ملاقات که از ساعت 14 در استادیوم شهرداری تبریز برگزار گردید، بازیکنان تیم علم و ادب تبریز با گل دقیقه 80 سجاد جوادی تیم همشهری خود محتشم را یک بر صفر مغلوب کرد.

بازیکنان محتشم به رغم کوشش های فراوان نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

شاگردان مهرداد خادمی با این پیروزی ارزشمند مقابل تیم شایسته محتشم تبریز 17 امتیازی شده و با اختلاف تنها یک امتیاز با تیم اول در رده سوم جدول لیگ دسته دوم نهاده شدند.

آسمانی پوشان تبریزی در مجموع با 4 پیروزی و یک تساوی بهترین تیم در زمین خود، با 14 گل بهترین خط حمله، و همچنین با 5 گل خورده دومین خط دفاع برتر، و تفاضل گل 9+ بهترین تفاضل گل تیم های حاضر در جدول را در اختیار دارند.

تیم علم و ادب تبریز در ملاقات امروز مقابل تیم محتشم با ترکیب مهدی کاظمی، حسین میرزایی، بهزاد نوروزی، علی حضرتی، فرشاد امامی، امیر عباسی، وحید عسگرپور، مجتبی جادری، سجاد جوادی و اسماعیل شهبازی وارد زمین شد.

همچنین تیم محتشم با ترکیب عباس شیروند، علی اصغری، علیرضا عبادی، محمد احمدلو، میثم پورفرخی، سعید شکیب، جواد صمدی، رضا حیدرزاده، بهنام احسانی، علی ناصری و رامین خلیل پور مقابل تیم علم و ادب نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران تیم علم و ادب فاتح شهرآورد فوتبال دسته دوم تبریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم علم و ادب فاتح شهرآورد فوتبال دسته دوم تبریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید