خبرنگاران استاندار: بیکاری استان یزد با ایجاد کارخانه و معدن حل نمی شود

به گزارش مجله ویراپارس، یزد - خبرنگاران - استاندار یزد گفت: معضل بیکاری در استان با احداث کارخانه و معدن حل نمی شود زیرا که تجربه ثابت کرده که این نوع مشاغل مورد اقبال یزدی ها نبوده و تنها به آمار مهاجران و بیکاران استان اضافه می کند.

خبرنگاران استاندار: بیکاری استان یزد با ایجاد کارخانه و معدن حل نمی شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اضافه نمود: ایجاد اشتغال در زمینه فعالیت های دانش بنیان بهترین راهکار برای حل دائمی مشکل بیکاری استان است.

وی با بیان اینکه چشم انداز استان یزد تبدیل شدن به قطب اقتصاد دانش بنیان کشور است، ادامه داد: ورود جدی به این حوزه، چالش های زیست محیطی، ورود اتباع غیرمجاز، مهاجرت و برخی دیگر از مسائل استان را حل خواهد کرد.

طالبی شرح داد: گفتمان اصلی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان دنبال شد، توسعه اقتصاد دانش بنیان و توجه ویژه به این حوزه و همچنین تبدیل استان به پایلوت اقتصاد دانش بنیانکشور بود که مورد استقبال و حمایت رئیس جمهور نیز قرار گرفت.

استاندار یزد از کنندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست از جایگاه خود برای کمک به هدف توسعه استان استفاده کنند تا این برنامه محقق شود.

شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد با حضور کنندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا و به منظور توزیع اعتبارات قانون متوازن از اعتبارات کشور، تبیین آیین نامه اجرایی تبصره 19 قانون بودجه سال 99 و ارائه گزارش طرح تدوین برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری در استان برگزار شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1106

به "خبرنگاران استاندار: بیکاری استان یزد با ایجاد کارخانه و معدن حل نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: بیکاری استان یزد با ایجاد کارخانه و معدن حل نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید