جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای رونق گردشگری

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: شرکت آب منطقه ای و محیط زیست باید حمایت بیشتری در زمینه جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای جذب گردشگران داشته باشند.

جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای رونق گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، ذبیح الله قائمی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر امروز در استانداری البرز برگزار گردید، با اشاره به اینکه نوزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است، گفت: صدا وسیمای استان البرز در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه هایی را در حال انجام دارد.

وی با اشاره به نظام نامه ممیزی یا نظام نامه سازگاری مصوب در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، گفت: این طرح برای پیشبرد برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی در کشور تنظیم شده است.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه این طرح تمام برنامه های همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی را تقویت و حمایت می نماید، اضافه نمود: در این طرح موارد ناسازگار با اقتصاد مقاومتی ساماندهی یا حذف می گردد.

قائمی با بیان اینکه پست بانک آمادگی عاملیت مالی برای تمام دستگاه ها به منظور ایفای نقش توسعه ای در حوزه روستاها را دارد، اضافه نمود: پست بانک در 3 استان منتخب، آمادگی تامین مالی طرح های کوچک و متوسط به ویژه سرمایه در گردش مورد احتیاج طرح های واجد توجیه مالی را دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز با اشاره به اینکه باید در مورد بحران آب کمیته ای تشکیل و نظرات به وزارتخانه منعکس گردد، ادامه داد: آب منطقه ای و محیط زیست باید حمایت بیشتری در زمینه جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای جذب گردشگران داشته باشند.

وی اضافه نمود: با توجه به بحران آب در استان مقرر شد که بخشی از پساب البرز به استان برای آبیاری در بخش کشاورزی بازگردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 702

به "جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای رونق گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه گذاری در عرصه 30 هکتاری طالقان برای رونق گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید