تقابل دوباره والیبال ایران با چین در فینال انتخابی المپیک

به گزارش مجله ویراپارس، تیم ملی والیبال چین با شکست دادن قطر، رقیب ایران در فینال رقابت های انتخابی المپیک قاره آسیا شد.

تقابل دوباره والیبال ایران با چین در فینال انتخابی المپیک

با قیمت تور چین از تهران سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 15:30 امروز (شنبه) 21 دی ماه 1398، دومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2020 قاره آسیا، میان تیم های چین و قطر برگزار گردید که چینی ها با شکست دادن حریف خود، رقیب ایران در بازی فینال این مسابقات شدند تا برای دومین بار در این تورنمنت، رو در روی سروقامتان ایران قرار بگیرد.

در این بازی چینی ها میان تشویق بی امان طرفداران خود، ست اول و دوم را با نتایج 25-22 و 25-18 پیروز شدند، اما در ست سوم با حساب 23-25 تن به شکست دادند تا بازی به ست چهارم کشیده گردد. با این حال در ست چهارم هم این تیم میزبان بود که نتیجه 25-20 حریف خود را شکست داد تا راهی فینال گردد

به این ترتیب بازی فینال این مسابقات، فردا (یکشنبه) 22 دی ماه میان تیم های ایران و چین ساعت 15:30 برگزار خواهد شد. تیم برنده می تواند تنها سهمیه قاره آسیا برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب کند.

پیش از این نیز در دور گروهی، تیم ملی ایران با حساب سه بر صفر چین را شکست داد و به گونه ای می توان گفت این بازی، حکم انتقام دریافت را برای چینی ها خواهد داشت که حساسیت این ملاقات را دو چندان می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 625

به "تقابل دوباره والیبال ایران با چین در فینال انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل دوباره والیبال ایران با چین در فینال انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید