تصمیم سخت کارانکا: یا آقای گل، یا انصاری فرد کارانکا تحت تاثیر نمایش 5 دقیقه ای انصاری فرد

به گزارش مجله ویراپارس، مهمترین رقیب انصاری فرد در ناتینگهام فارست، لوییس گرابان-آقای گل چمپیونشیپ- است. آمار هم نشان می دهد آیتور کارانکا هر زمانی که گرابان را تعویض نموده، کریم را به زمین فرستاده.

تصمیم سخت کارانکا: یا آقای گل، یا انصاری فرد کارانکا تحت تاثیر نمایش 5 دقیقه ای انصاری فرد

گرابان، کابوس انصاری فرد

ناتینگهام فارست که فصل قبل اشکان دژاگه را در اختیار داشت و حالا از وجود کریم انصاری فرد سود می برد، در جدول رده بندی چمپیونشیپ موقعیت مناسبی دارد. این تیم از 20 بازی 34 امتیاز گرفته و در رده پنجم چمپیونشیپ ایستاده. لیگی جذاب که با حضور 24 تیم برگزار می گردد. ناتینگهام فارست در خط حمله چند مهاجم توانمند دارد که فعلا لوییس گرابان در ترکیب ثابت قرار می گیرد و کریم انصاری فرد هم به عنوان جانشین او مد نظر آیتور کارانکا است.

ناتینگهام فارست که سابقه حضور در جمع تیم های برتر فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، تاکنون از 6 مهاجم در ترکیب خود استفاده نموده. آروین آپیا 17 ساله که البته کمتر از بقیه بازی نموده و گلی هم به ثمر نرسانده. او که به تازگی ار تیم های پایه به تیم اصلی رسیده، در کوشش است تا بتواند نظر کارانکا را به خود جلب کند.

از آپیا که فاکتور بگیریم، به ژیل دیاز پرتغالی می رسیم. مهاجمی 21 ساله با سابقه بازی برای وارزیم و براگا در پرتغال، فیورنتینا در ایتالیا و موناکو در لوشامپیونا. دیاز فصل قبل در 27 بازی 2 گل برای فیورنتینا در سری آ به ثمر رساند اما این فصل 18 بار در ترکیب ناتینگهام فارست قرار گرفته و در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده. دیاز در 867 دقیقه ای که برای فارست بازی نموده، کم اثر بوده و همین بهانه ای است تا کارانکا از درخشش او ناامید گردد.

جو لولی 26 ساله رقیب بعدی انصاری فرد در ناتینگهام فارست است. لولی با سابقه به ثمر رساندن یک گل در لیگ برتر و با پیراهن هادرزفیلد، فصل قبل 3 بار دروازه حریفان فارست را باز کرد. 3 گلی که البته نتوانست کمکی به بهبود وضعیت این تیم در جدول رده بندی کند. او این فصل هم 1306 دقیقه در زمین بوده و موفق شده 6 گل به ثمر برساند.

مسن ترین بازیکن خط حمله ناتینگهام فارست کسی نیست جز دریل مورفی 35 ساله و اهل ایرلند. او که در مقدماتی جام جهانی 2018 ،8 بار برای ایرلند بازی کرد و 3 گل به ثمر رساند، سال ها برای ساندرلند و ایپسویچ تاون به میدان رفته و در ترکیب دومی و در فصل 2015-2014، 27 گل به ثمر رسانده. مورفی این فصل هم در 5 بازی و حضور 312 دقیقه ای اش در زمین 2 بار دروازه نیوکاسل و بیرمنگام را باز نموده است.

السودانی 30 ساله هم تیمی سابق علی کریمی در دیناموزاگرب کرواسی است. مهاجمی الجزایری که بارها در لیگ کرواسی عنوان آقای گلی را به دست آورده و این فصل پیراهن فارست را پوشیده. او که فوتبال خود را در ویتوریو گیمارژ شروع نموده، این فصل در 6 بازی، 145 دقیقه در زمین بوده و 2 گل هم به ثمر رسانده.

لوئیس گرابان 30 ساله دیگر بهترین مهاجم ناتینگهام فارست و حتی چمپیونشیپ است. بازیکنی که بهترین آمار را میان مهاجمان لیگ یک انگلیس در اختیار دارد. او البته یکی از بهترین گلزن های چند فصل اخیر چمپیونشیپ محسوب می گردد. گرابان 24 گل برای نوریچ سیتی، 8 گل برای استون ویلا و 22 گل برای بورنموث در چمپیونشیپ زده و در لیگ برتر هم چند بار دروازه حریفان را گگردده. گرابان این فصل هم در 19 بازی و 1482 دقیقه ای که در زمین بوده 14 گل وارد دروازه حریفان نموده و بالاتر از فیل ماپای فرانسوی از برنتفورد، کوین آبراهام انگلیسی از استون ویلا و تیمو پوکی فنلاندی از نوریچ سیتی در صدر جدول بهترین گلزن های چمپیونشیپ ایستاده.

فعلا مهمترین رقیب انصاری فرد در ناتینگهام فارست، همین لوییس گرابان است. آمار هم نشان می دهد آیتور کارانکا هر زمانی که گرابان را تعویض نموده، کریم را به زمین فرستاده. هفته شانزدهم مقابل شفیلدیونایتد و از دقیقه 4+90، هفته هجدهم مقابل هال سیتی از دقیقه 86، هفته نوزدهم مقابل استون ویلا از دقیقه 1+90 و هفته بیستم برابر ایپسویچ تاون از دقیقه 88.

کارانکا تحت تاثیر نمایش 5 دقیقه ای انصاری فرد

کابوس انصاری فرد بعید است به همین سادگی ها پا پس بکشد و از تفکرات کارانکا خارج گردد. او از وقتی کریم پیراهن ناتینگهام فارست را پوشیده، در 5 بازی 6 گل زده و نشان داده که رقیب سرسختی برای انصاری فرد است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کارانکا فرصت بیشتری در اختیار انصاری فرد قرار می دهد یا همچنان در دقایقی کوتاه از مهاجم تیم ملی ایران استفاده می نماید؟

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 106

به "تصمیم سخت کارانکا: یا آقای گل، یا انصاری فرد کارانکا تحت تاثیر نمایش 5 دقیقه ای انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سخت کارانکا: یا آقای گل، یا انصاری فرد کارانکا تحت تاثیر نمایش 5 دقیقه ای انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید