بوکموبی سقفی برای ادبیات دنیا، دکوراسیون با طعم داستان

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران ، در خیابان اصلی محله پاتوم وان (Pathum Wan) شهر بانکوک کتابفروشی فعالیت می نماید که گفته می گردد تمام گردشگر های خارجی علاقمند به کتاب باید قبل از ترک این کشور سری به این اینجا بزنند.

بوکموبی سقفی برای ادبیات دنیا، دکوراسیون با طعم داستان

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کافه کتابفروشی بوکموبی (Bookmoby) یکی از مکان های گردشگری فرهنگی شهر بانکوک تقریباً شهرت خوبی نیز در بین ساکنان شهر دارد و آنها نیز برای استفاده از کتاب در کنار استراحت از این مکان بازدید می نمایند.

صاحب این کتابفروشی پرادا یون نویسنده و طراح تایلندی ایده جالبی برای کتابفروشی خود اجرا می نماید که برخی از کتاب های محبوب خود را از سقف آویزان می نماید.

کتاب هایی از جرج اورول، فرانس کافکا، آگاتا کریستی و ولادیمیر نوبوکف را می توانید در سقف این کتاب فروشی پیدا کنید.

صاحب این کتابفروشی می گوید این کتاب ها به صورت تزئینی در سقف آویزان هستند ولی گاهی اوقات مشتری ها به خصوص گردشگر های خارجی ساعت ها به سقف خیره می شوند و کتاب می خوانند.

یون اعتقاد دارد برای جلب مشتری های علاقمند به کتاب باید ایده های جدید ارائه کرد که به نظر می رسد آویزان کردن کتاب از سقف از نظر او جواب داده است. او هر روز دکوراسیون کتابفروشی خود را با کتاب های متنوع از ادبیات دنیا و نویسندگان مشهور تغییر می دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 943

به "بوکموبی سقفی برای ادبیات دنیا، دکوراسیون با طعم داستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکموبی سقفی برای ادبیات دنیا، دکوراسیون با طعم داستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید