جذاب ترین محله های بانکوک برای تفریح و خرید

به گزارش مجله ویراپارس، آشنایی با محله های معروف بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای توریستی کشور تایلند است که اولین مقصد مسافران برای سفر به این کشور محسوب می گردد. این شهر پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است که همین موضوع سبب شده است که مسافران زیادی قصد سفر به این شهر را داشته باشید، با توجه به جذابیت این شهر ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره محله های معروف بانکوک صحبت کنیم، مناطقی که برای گردشگری و خرید گزینه های بسیار مناسبی در شهر بانکوک به شمار می آیند. در ادامه با ما در سفر به شهر بانکوک در تایلند همراه باشید تا در محله های معروف این شهر قدم بزنیم و با آن ها آشنا شویم.

جذاب ترین محله های بانکوک برای تفریح و خرید

با تور تایلند ارزان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

منطقه سوخومویت در بانکوک | سوخومویت

یکی از طولانی ترین خیابان های شهر بانکوک که محل رفت و آمد بسیاری از تایلندی و مسافرانی که به سمت این شهر سفر می نمایند می باشد منطقه سوخومویت است که تقریبا حدود 18 کیلومتر امتداد دارد. این خیابان یکی از محله های معروف بانکوک است که از آن به همه جای شهر تقریبا می توانید دسترسی داشته باشید. شما از این خیابان می توانید کافه ها و رستوران های متنوعی را امتحان کنید و در هتل هایی که در آن قرار گرفته است را برای اقامت انتخاب کنید. اگر اهل خرید هستید به مراکز خرید آن بروید و به گشت و گذار و خرید بپردازید، برای این که بتوانید به راحتی در خود منطقه بچرخید و این طرف و آن طرف بروید، پیشنهاد می کنیم که از قطار هوایی (BTS) بهره ببرید.

جاده خائوسان در بانکوک | khao san road

از دیگر محله های معروف بانکوک خیابان خائو سان در بانکوک است. جاده خائو سان که یکی از خیابانهای پر جنب و جوش، پر ازدحام و زیبای بانکوک می باشد، مملو است از غذا های لذیذ تایلندی و گردشگرانی مشتاق که از سرتاسر جهان به اینجا آمده اند. با قدم زدن در قلب شهر، می توانیم تمام چیزهایی را که در اینجا یافت می گردد مشاهده نموده و به جاهایی بروید که پر از نوشیدنی های خوشمزه، چراغ های پر نور و فضای انرژی زا می باشد. اینجا تنها جایی است که می توان آمیخته ای از انواع ملیت ها و روش های زندگی متفاوت را یکجا دید؛ جایی که دانشجویان هیجان زده انگلیسی با مردم محلی می جوشند، در حالیکه در گوشه ای دیگر، بچه ها خردسال مشغول بازی و خنده هستند. وقتی به جاده خاو سان می آیید، بهتر است ابتدا کمی به خود زمان داده و گوشه ای بنشینید و به تماشای مردم در این منطقه چندبخشی تایلند بپردازید.

در این خیابان شما شاهد انواع فروشگاه ها و ساختمان های تاریخی هستید، به طور مثال فروشگاه تانون خائو سان و برج اشباح از جمله مواردی هستند که می توانید در این منطقه شاهد آن ها باشید.

تایلند به طور عادی به خاطر موزه هایش معروف نیست، ولی گالری ملی بانکوک، در کنار جاده خائو سان، مرکز هنر و فرهنگ بانکوک به شمار می رود. این ساختمان تاریخی که از دوران مستعمره بودن تایلند باقی مانده، زمانی به عنوان مکانی برای اقامت خانواده سلطنتی پادشاه راما پنجم مورد استفاده قرار می گرفت.

منطقه پرتونم در بانکوک | Pratunam

اگر بخواهیم یکی دیگر از محله های معروف بانکوک را معرفی کنیم، منطقه پرتونم است. این منطقه برای کسانی که اهل شب زنده داری هستند بسیار گزینه مناسبی محسوب می گردد. این منطقه همواره شلوغ و پر از رفت و آمد است. بازارهایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند 24 ساعته باز هستند و این می تواند برای کسانی که اهل خرید هستند از بهترین گزینه های ممکن به شمار بیاید. گفتنی است که در منطقه پرتونم بانکوک می توانید با قیمت مناسب اجناس مورد نظرتان را خریداری نمایید.

  • بهترین مراکز خرید منطقه پرتونم

مرکز خرید پلاتینیوم - Platinum Shopping Mall | مرکز خرید پانتیپ پلازا - Pantip Plaza IT Mall | مرکز خرید پتونم - Pratunam Market | مرکز خرید شیبویا 19 - Shibuya 19 | مرکز خرید پالادیوم - Palladium World Shopping Mall | مرکز خرید بی گالری فشن - B-Gallery Fashion Mall | مرکز خرید سیتی کامپلکس پتونم - City Complex Pratunam | مرکز خرید برج بایوک - Baiyoke Tower Garment Centre

منطقه ریور ساید در بانکوک | Riverside

ریورساید یکی دیگر از محله های معروف بانکوک است که می توان نام آن در فهرست بهترین مناطق شهر بانکوک آورد. این منطقه تاریخی با تاریخ بانکوک رابطه مستقیمی دارد و از جمله اصلی ترین و اساسی ترین مناطق بانکوک است وهمان طور که می بینیم در حال حاضر در کنار رودخانه جا خوش نموده و هر روز از حال و هوای قدیمی آن کم و به دسته مدرنیته ها نزدیک تر می گردد، حتما زمانی که به این شهر سفر می کنید در نظر داشته باشید که از منطقه ریور ساید در بانکوک دیدن کنید.

منطقه سیام در بانکوک | Siam

از دیگر محله های معروف بانکوک می توان به منطقه سیام اشاره نمود. این منطقه برای کسانی که عاشق خرید هستند محله بسیار مناسبی است چرا که بدون اتلاف وقت می توانید به مراکز خریدی که در این شهر وجود دارد دسترسی داشته باشید. نکته جالبی که در مورد این منطقه از بانکوک باید بدانید این است که همه نوع قشری را در آن مشاهده خواهید کرد. در این منطقه هم برای سهولت رفت و آمد خود می توانید از قطار هوایی بهره ببرید و گفتنی است که ایستگاه مرکزی این قطار در همین منطقه قرار گرفته است .

مراکز خرید مهم منطقه سیام بانکوک:

مرکز خرید اِم بی کی - MBK، مرکز خرید سیام پاراگون - Siam Paragon، مرکز خرید چیدلوم بانکوک تایلند - chidlom central، مرکز خرید سیام سنتر بانکوک - Siam Center، مرکز خرید سنتارال ورد بانکوک - Central World بانکوک، مرکز خرید سیام دیسکاوری - Siam Discovery بانکوک

منطقه سیلوم بانکوک | Silom

منطقه سیلوم یکی دیگر از محله های معروف بانکوک است که دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد. این منطقه در طول روز یکی از پر ترددترین مناطق شهر محسوب می گردد و برج های بسیار بلند به شکل یک منطقه تجاری در حال کوشش بوده است. ضروری است بگوییم که منطقه سیلوم در بانکوک پر از رستوران های رنگارنگ و متنوع است که می توانید یکی از آن ها را برای یک وعده شام مفصل و حسابی انتخاب کنید. این منطقه در هر زمان از شبانه روز که به سمت آن بروید جنب و جوش خاصی را درش خواهید دید.

منطقه چینی ها در بانکوک | چاینا تاون

قطعا می دانید که چینی ها در تمام جهان پخش شده اند و هر یک از کشورهای جهان ما می توانیم نشانی از چینی ها را مشاهده کنیم. از همین رو در شهر بانکوک ما نیز شاهد منطقه ای متعلق به چینی ها هستیم که یکی از محله های معروف بانکوک و از مناطق بسیار شلوغ و پر رفت و آمد این شهر به شمار می رود، در این جا می توانید بازارهای چینی ، رستوران ها و معابد چینی ها را ببینید. به طور کلی محله چینی یکی از معروف ترین و جذاب ترین مناطقی است که در شهر بانکوک می توانید مشاهده کنید و در آن بیشترین تعداد مغازه ها و طلافروشی را مشاهده خواهید کرد. در یکی از بناهای مذهبی این محله، تالابی بسیار عجیب وجود دارد و این برای آن دسته از گردشگرانی که به دیدن چیزهای عجیب و غریب علاقه دارند انتخاب خوبی است. در وات چاکراوات، تالابی وجود دارد که در آن 3 کروکودیل بسیار بزرگ زندگی می نماید کروکودیل های گرسنه ای که منتظر وعده غذایی بعدی شان هستند. گفته شده که این کروکودیل ها تا حالا چند نفر را خورده اند.

پیشنهاد می کنیم که زمانی که به شهر بانکوک سفر کردید منطقه چینی ها را در این شهر از قلم نیاندازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 435

به "جذاب ترین محله های بانکوک برای تفریح و خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین محله های بانکوک برای تفریح و خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید