بودجه پژوهشی صرف خاتمه نامه ها می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: متاسفانه برای دانشگاه های تئوری بودجه زیادی در نظر گرفته شده، اما مراکز کاربردی توسط واحدهای تولیدی و شهریه دانشجویان مدیریت شده و بودجه پژوهشی صرف خاتمه نامه ها می گردد.

بودجه پژوهشی صرف خاتمه نامه ها می گردد

شهاب الدین بی مقدار در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه در سطح دانشگاه علمی کاربردی بسیار جالب بوده و جای امید وجود دارد که در راستای تجاری سازی آن ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه می توانند دور هم جمع شده و با ارائه طرح های مختلف کارآفرینی نموده و کسب کار ایجاد نمایند.

وی بیان کرد: جای خوشحالی است که هم دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی و هم دانشجویان در حال تحصیل در فراوری موفق شده و در راستای ایجاد رفاه مردم کوشش می نمایند.

بی مقدار اضافه کرد: باید به این مساله توجه و عمل کنیم که هر فرد در رشته خودش مهارت کسب کند و دانش همان رشته را فرا گیرد.

وی گفت: این بسیار مهم است که دانشجویان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل با دانش و مهارتی که فرا گرفتند، دغدغه ای برای استخدام نداشته باشند و خود مولد و کارآفرین باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان این که بنده از تمامی اقدامات اقتصادی حمایت لازم را انجام می دهم، گفت: دانشگاه علمی کاربردی باید تقویت گردد؛ چراکه اقدامات عملیاتی انجام داده و در راستای کاربردی کردن طرح ها کوشش می نمایند.

وی با بیان این که مجلس تاکنون برای دانشگاه علمی کاربردی اقدامات خاصی انجام نداده است، توضیح داد: لازم است تا مجلس به دانشگاه های کارآفرین توجه ویژه ای داشته باشد تا این دانشگاه بیش از پیش تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 117

به "بودجه پژوهشی صرف خاتمه نامه ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه پژوهشی صرف خاتمه نامه ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید