بلوغ لازم در فضای رسانه ای کشور در حال ایجاد شدن است

به گزارش مجله ویراپارس، نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو گفت: معتقد هستم که بلوغ لازم در فضای رسانه ای کشور در حال ایجاد شدن بوده و رسانه ها روند رو به رشدی را طی می نمایند.

بلوغ لازم در فضای رسانه ای کشور در حال ایجاد شدن است

محمد اسماعیل سعیدی در بازدید از غرفه خبرنگاران در حاشیه دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت وگو با این خبرگزاری، اظهار کرد: شاید بعضی رسانه ها در گذشته به دلیل تبعات و عوارض ناشی از شرایطی که پیش آمده بود، نتوانستند نقش موثری را ایفا نمایند، اما خوشبختانه روند کنونی روند رو به تکاملی است.

وی نقش رسانه ها را در فسادستیزی و تبیین حقایق، مهم عنوان نمود و گفت: رسانه ها و مطبوعات می توانند حرکتی بازدارنده مبنی بر جلوگیری از تعدی مسئولان و صاحبات قدرت به حقوق مردم ایجاد نموده و سبب شوند تا مسئولان به درستی به مسئولیتشان عمل نمایند.

وی اضافه کرد: بخشی از نظام رسانه ای ما توانسته است به وظیفه خود عمل کند و آن ها که نتوانسته اند در این زمینه پیروز شوند، از پیروز ها الگو بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها در سالم سازی فضای عمومی جامعه، نقش ایفا نموده و به رسالت رسانه ای خودشان به درستی عمل نمایند.

وی گفت: ناگفته نماند که آزادی مطبوعات و رسانه و در هم شکستن مرزهایی که در گذشته در این حوزه بود، شرایط را برای ترکیب شدن اخبار راست و دروغ فراهم نموده و سبب رشد رسانه ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 524

به "بلوغ لازم در فضای رسانه ای کشور در حال ایجاد شدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوغ لازم در فضای رسانه ای کشور در حال ایجاد شدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید