برگزاری مجمع فدراسیون ووشو با حضور پولادگر

به گزارش مجله ویراپارس، مجمع فوق العاده ووشو با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش امروز برگزار گردید.

برگزاری مجمع فدراسیون ووشو با حضور پولادگر

مجمع فوق العاده فدراسیون ووشو امروز (یکشنبه) یک آبان ماه به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به صورت وبیناری در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در این مجمع علاوه بر امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترکین فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع عمومی فدراسیون حضور داشتند.

بعلاوه مهدی علی نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین الملی ووشو و محمدرضا نصیری نژاد سرپرست دبیرکلی انجمن بین المللی کوراش به عنوان اعضای مجمع فدراسیون ووشو در نشست امروز حضور داشتند.

در مجمع امروز اساسانامه فدراسیون ووشو مورد تائید و تصویب مجمع نهاده شد. بعلاوه نحوه ثبت نام و رای گیری برای داوطلبین پست های هیئت رئیسه و کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران مورد تائید و تصویب مجمع فدراسیون ووشو نهاده شد.

امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو داریم که برای ما حائز اهمیت است که حمایت کاملی از فدراسیون صورت بگیرد. بعلاوه فدراسیون ووشو در آبان ماه و آذرماه امسال 2 اعزام مهم به ترتیب در کوراش (قهرمانی دنیا هند) و ووشو (قهرمانی جوانان دنیا اندونزی) داریم که این مسابقات به علت داشتن رنکینگ، اهمیت بسیاری بالایی برای فدراسیون ووشو دارند؛ زیرا نتایج این پیکار ها می توانند در بازی های آسیایی پیش رو تاثیر مستقیمی داشته باشند.

بعلاوه سیدمحمدپولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در این مجمع اظهار کرد: سال آینده بازی های آسیایی برگزار می گردد و ووشو جزو فدراسیون های گروه یک ورزش کشوردر این بازی ها است. ما از ووشو به مانند گذشته توقع مدال آوری و درخشش در بازی های آسیایی پیش رو را داریم و به طور قطع و کامل از این فدراسیون حمایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: علاوه بر ووشو، ما توجه ویژه ای به کوراش خواهیم داشت و امیدواریم این رشته ورزشی هم به مانند ووشو در بازی های پیش رو پیروز و مدال آور باشد. در خصوص 2 اعزام هم باید بگویم که تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا اعزام های فدراسیون ووشو صورت بگیرد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2145

به "برگزاری مجمع فدراسیون ووشو با حضور پولادگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع فدراسیون ووشو با حضور پولادگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید