تور ارزان هند: برنج های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای گفت که انواع برنج وارداتی 1121 دانه بلند که به وسیله این شرکت در بازار توزیع می گردد، محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

تور ارزان هند: برنج های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، این شرکت در اطلاعیه ای درباره انواع برنج خارجی به هموطنان سراسر کشور بیان کرد: انواع برنج وارداتی 1121 دانه بلند که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بازار توزیع می گردد محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

به تازگی بعضی رسانه ها از روی ناآگاهی، این نوع برنج را مختص کشور هندوستان دانسته و سبب شبهه در جامعه شده اند که تاکید می گردد واریته این نوع برنج در هر دو کشور یاد شده کشت می گردد و با دو نام برنج 1121 هندی و پاکستانی به بازار جهانی عرضه می گردد.

به تازگی عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، با اعلام نرخ انواع برنج ایرانی و خارجی بیان کرد: قیمت فروش برای مصرف کننده به منظور پیشگیری از افزایش بی ضابطه قیمت ها برای هر کیلوگرم برنج طارم ایرانی درجه یک 65 هزار تومان، برنج طارم درجه دو 60 هزار تومان، برنج ایرانی شیرودی 42 هزار تومان، برنج هندی وارداتی 30 هزار تومان و برنج پاکستانی وارداتی 31 هزار تومان مشخص شده است.

بعلاوه، قیمت برنج های وارداتی که به وسیله شرکت خدمات بازرگانی تهیه شده به ازای هر کیلوگرم برنج هندی 1121 مبلغ 24 هزار تومان، پاکستانی 1121 مبلغ 25 هزار تومان و تایلندی مبلغ 12 هزار و 500 تومان مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2010

به "تور ارزان هند: برنج های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: برنج های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید