برنامه ریزی برای سفر گردشگران عراقی به اردبیل

به گزارش مجله ویراپارس، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه ریزی برای سفر گردشگران عراقی به اردبیل اطلاع داد.

برنامه ریزی برای سفر گردشگران عراقی به اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در این خصوص توضیح داد: ایران یکی از مقاصد اصلی سفر عراقی ها است و ضروری است جهت سفر آن ها به اردبیل برنامه ریزی گردد.

او اضافه کرد: هرچند عمده سفر عراقی ها به شهر مشهد است اما جاذبه های متعدد تاریخی، فرهنگی و مذهبی می تواند اردبیل را به عنوان مقصد سفر عراقی ها تبدیل کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: با توجه به سفر متعدد و پراکنده عراقی ها، آژانس های مسافرتی ملزم شده اند نسبت به تعریف تور و جذب گردشگران عراقی برنامه ریزی نمایند.

فلاحی اضافه کرد: اردبیل به دلیل واقع شدن در مرز شمال غرب کشور دروازه ورود اتباع آذری و گردشگران ترکی و عراقی است که ضروری است از این امکان نهایت بهره را ببریم.

او با بیان اینکه این استان به لحاظ امنیت و تنوع جاذبه ها یکی از قطب های گردشگری کشور است، توضیح داد: علاوه بر برنامه ریزی برای رونق سفر اتباع آذری، در برنامه های جدید اداره کل رونق سفر گردشگران عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: در وضعیت فعلی عمده مسافران و گردشگران خارجی استان تبعه آذری هستند و با این وجود اردبیل مقصد سفر گردشگران کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 296

به "برنامه ریزی برای سفر گردشگران عراقی به اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای سفر گردشگران عراقی به اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید