بانوی ملی پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است

به گزارش مجله ویراپارس، بانوی ملی پوش سنگنورد زنجانی از حضور خود در اردوی تیم ملی سنگنوردی ایران اطلاع داد و گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا حریفان سرسختی پیش رو داریم.

بانوی ملی پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فرناز اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، منطقه زنجان، اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی سنگنوردی در بخش بانوان از نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور دعوت شدگان به اردو برگزار خواهد شد .

وی اضافه نمود: از استان زنجان سه بانوی سنگنورد به اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا دعوت شده اند و این حضور نشان از صندلی بانوان سنگنورد زنجانی در عرصه ملی دارد .

اسماعیل زاده در ادامه به مصدومیت خود اشاره نمود و گفت: در مسابقات جهانی ایتالیا که در سال گذشته برگزار گردید، از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم که در حال حاضر در مرحله درمان قرار دارم ولی برای رسیدن به درمان کامل احتیاج به زمان است .

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جسمانی که با آن روبرو هستم به احتمال فراوان در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی حضور نداشته باشم تا با پشت سر گذاشتن مرحله ریکاوری به آمادگی کامل جهت حضور در مرحله بعدی اردو دست یابم .

این ملی پوش زنجانی در ادامه اضافه نمود: استان زنجان جزو قطب های سنگنوردی محسوب می گردد و از استعدادهای قابل توجهی برخوردار است، به طوری که بخش نونهالان یکی از رده های سنی مهم در بخش بانوان است که از استقبال بالایی برخوردار است .

وی توضیح داد: بازی های آسیایی جاکارتا از سطح بالایی برخوردار است؛ چراکه رقبای اصلی ایران در سنگنوردی کشورهایی چون چین و اندونزی خواهند بود که این تیم ها همیشه قدرت های اصلی سنگنوردی جهان محسوب می شوند .

به گزارش خبرنگاران، فرناز اسماعیل زاده معروف به دختر عنکبوتی ایران یکی از قهرمانان سنگنوردی کشور محسوب می گردد که همیشه در عرصه ملی عناوین مهمی را کسب نموده است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 669

به "بانوی ملی پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی ملی پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید