بازیکنان استقلال برای هم می&zwnjمیرند، درست نیست مسائل را بگویم

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، ارسلان مطهری در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد شرایط تیم گفت: شرایط خوب است اما در یکی - دو بازی نتیجه نگرفتیم. شرایط ما از نظر امتیاز بد نیست. تازه اول فص هستیم. چند برابر کوشش می کنیم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم.

بازیکنان استقلال برای هم می&zwnjمیرند، درست نیست مسائل را بگویم

وی ادامه داد: یکسری شیطنت ها هم از بیرون اتفاق می افتد که درست نیست. ما باید هوای هم را داشته باشیم.

مهاجم استقلال با بیان اینکه کادر فنی این تیم فرصت زیادی برای بدنسازی نداشته است، گفت: الان ابتدای فصل است و نمی توان خیلی نظر داد اما شرایطمان بهتر می گردد.

مطهری درباره غیبت دیاباته و قائدی به دلیل مصدومیت و تغییر سیستم و برنامه های هجومی تیم تاکید نمود: انتخاب سیستم برعهده سرمربی است و ما تابع آن هستیم. البته بازیکنان باید با این شرایط به روز شوند. در غیاب مسعود ریگی، دیاباته، اسماعیلی و خیلی دیگر از بچه ها شرایط تغییر می نماید و به بقیه فشار وارد می گردد.

مهاجم استقلال در خاتمه با بیان اینکه در این تیم بازیکنان داخل زمین برای هم می میرند و جان می دهند، گفت: با مشکلاتی که ما داشتیم، هر تیم دیگری بود همان بازی اول می نشست (دچار مشکل می شد). خیلی مشکل داشتیم که درست نیست اینجا بگویم. وقتی نتیجه می گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند. ما یک خانواده هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1351

به "بازیکنان استقلال برای هم می&zwnjمیرند، درست نیست مسائل را بگویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال برای هم می&zwnjمیرند، درست نیست مسائل را بگویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید