ایران با پیروزی برابر ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد

به گزارش مجله ویراپارس، تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان آخرین ملاقات مرحله گروهی مقابل ایتالیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

ایران با پیروزی برابر ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با ایتالیا لحظه آخری همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، ملی پوشان جوان ایرانی در این ملاقات که با حمایت تماشاچیان کانادایی همراه بود پیروز شدند با نتیجه 56 بر 60 تیم ایتالیا را شکست دهند و بر این اساس پرونده تیم کشورمان در رقابت های مرحله گروهی با کسب سه پیروزی مقابل تیم های استرالیا، برزیل، ایتالیا و دو باخت مقابل تیم های کانادا و ترکیه بسته شد.

بر این اساس تیم ملی ایران در جمع چهار تیم برتر گروه یک نهاده شد و پیروز شد همراه با تیم های کانادا، ترکیه و استرالیا به مرحله بعد صعود کند.

مجتبی کمالی، بازیکن شماره 10 ایران نیز به عنوان بهترین بازیکن این ملاقات معرفی گردید.

با توجه به برگزاری رقابت سایر تیم ها تا انتها روز دوشنبه، حریف تیم ملی ایران در مرحله بعد تا فردا تعیین خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی ماندگار(هرمزگان)،علی کریمی کردآبادی(اصفهان)،مجتبی کمالی(فارس)،محمدحسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)، پیمان میزان،حسنعلی کعبی عمیر،سیدمهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی(قم) و با راهنمایی حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در مرحله گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو دنبال شد و از فردا مسابقات مرحله بعد بر اساس جداول پیش بینی شده برگزار خواهد شد.

این رقابت ها از 18 خرداد ماه شروع شد و تا روز آدینه، 26 خرداد ماه در جریان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 696

به "ایران با پیروزی برابر ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با پیروزی برابر ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید