اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت تکالیف مدرسه دانش آموزان

به گزارش مجله ویراپارس، به تازگی یک اپلیکیشن تازه بنام Schooly در اپ استور برای سازماندهی تکالیف مدرسه بچه ها منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن دانش آموزان می توانند کلاس ها و تکالیف مدرسه خود را مستقیماً مدیریت نمایند.

اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت تکالیف مدرسه دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران، Schooly ابزار هایی را برای دانش آموزان فراهم می نماید تا برنامه های روتین مدرسه خود را در iPhone، iPad، Mac و حتی Apple Watch سازماندهی و هماهنگ نمایند. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ساده و مجذوب کننده می باشد که امکاناتی مانند اضافه کردن کلاس، تنظیم تکالیف مدرسه و ایجاد فهرست معلمان را به شما می دهد.

برگه Home این اپلیکیشن بر اساس داده هایی که اضافه نموده اید، خلاصه ای از کلاس ها، آزمایش ها و پروژه هایی که در همان روز خواهید داشت را به شما نشان می دهد. Schooly برای یاری به دانش آموزان در بخاطر سپردن تکالیف ویجت هایی در صفحه اصلی طراحی نموده که دوره های آینده دانش آموز و تکالیف مدرسه او را نشان می دهد. کلاس ها می توانند موضوعات مختلفی داشته باشند و دانش آموزان می توانند نماد خاصی برای هر کلاس انتخاب نمایند و بعلاوه معلمانِ فهرست خود را با یک موضوع مرتبط نمایند.

Schooly علاوه بر این ویژگی ها دارای Shortcut هایی نیز می باشد که می توانید به وسیله آن ها گردش های کاری مختلفی برای آنالیز برنامه خود و ایجاد وظایف نو ایجاد کنید. پس از تنظیم روال کاری، می توانید آن را با دوستان خود که این برنامه را نصب نموده اند به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن برای دانشجویان نیز توصیه می گردد.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2033

به "اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت تکالیف مدرسه دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت تکالیف مدرسه دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید