افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت مرهون کوشش وزارت ارشاد است

به گزارش مجله ویراپارس، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاری به همکاران مجموعه وزارت ارشاد و استان ها را اولویت کار آن اداره کل دانست .

افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت مرهون کوشش وزارت ارشاد است

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران ردساری،سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و علیزاده رییس امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرکل و مجموعه اداری و اقتصادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به سوالات تخصصی اداری پاسخ دادند .

در ابتدای این نشست که صبح امروز در سالن کنفرانس آن اداره کل برگزار گردید عباس زارع مدیرکل ارشاد مازندران ضمن سپاس از خانم لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع ، همچنین ؛ سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همراهی و یاری به انجام امور اداری و استخدامی کارکنان آن اداره کل ، گفت :بهبود شرایط معیشتی کارکنان ، موجب بهینه سازی امور فرهنگی و هنری خواهد شد .

سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و علیزاده رییس امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی ، ضمن در اولویت دانستن یاری به همکاران مجوعه وزارت ارشاد و استان ها افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت را نتیجه کوشش مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و اضافه نمود : با این کوشش ها ، خوشبختانه تفاوت حقوق کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دیگر دستگاه های دولتی کمتر شده و سعی داریم این فرایند همچنان ادامه یابد .

در ادامه این نشست ، گفت و گوهای تخصصی و پرسش و پاسخ با حضور علیزاده ، رییس امور اداری وزارت ارشاد و کلرشناسان امور اداری و منابع انسانی ارشاد مازندران پی گیری شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1685

به "افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت مرهون کوشش وزارت ارشاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت مرهون کوشش وزارت ارشاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید