اسکوچیچ: بازی محبت آمیز مقابل تیم های ساده و کسب نتیجه ایده من نیست، می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و از بازیکنانم توقع دارم

به گزارش مجله ویراپارس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و انرژی مثبتی را به تیمم منتقل کنم.

اسکوچیچ: بازی محبت آمیز مقابل تیم های ساده و کسب نتیجه ایده من نیست، می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و از بازیکنانم توقع دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیش از هر چیز از هواداران فوتبال ایران تشکر می کنم. به لحاظ تاکتیکی تیم را خوب آماده کردیم و دیروز هم تمرین خوبی داشتیم. سعی کردم ایده هایم را به بازیکنان منتقل کنم و همچنین یک جلسه هم با آنها داشتیم. روز گذشته تست کرونا را هم پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که همه اعضا و بازیکنان در صحت و سلامتی هستند.

وی افزود: تمرین امروز مربوط به فعال سازی و شروع مجدد ها برنامه ریزی شده است. جو کلی تیم کاملاً مثبت است و بازیکنان همگی آماده این بازی هستند. این بازی محبت آمیز یک محک جدی برای ما خواهد بود. در این بازی چند بازیکن مهم ما غایب هستند، اما به بازیکنانی که در این اردو دعوت کردم، اعتماد کامل دارم. یک بار دیگر درود و احترام می فرستم به همه و تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به شناختش از تیم بوسنی و هرزگوین گفت: وقتی یک تیم ملی با تیم های سطح اول جهان مانند ایتالیا و هلند مساوی کند و بازیکنانی در حد جهانی مانند ادین ژکو و پیانیچ را در اختیار داشته باشد، مطمئن باشید که تیم خوبی است. البته خبر نداریم که چه بازیکنانی را مقابل ما در ترکیب قرار می دهند، اما بازی های قبلی آنها را دیده ایم و آنالیز کرده ایم که می دانیم با چه شیوه و روشی بازی خواهند کرد. ما برای بوسنی احترام قائلیم، فرقی نمی کند چه تیمی را به زمین می فرستند، چون می دانیم بوسنی تیمی قوی و خوب است.

اسکوچیچ درباره اینکه آیا بازیکنی به دلیل آسیب دیدگی در بازی فردا غایب خواهد بود یا نه، گفت: خیر، همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. البته خستگی پرواز و بازی های نزدیکی که انجام داده اند، باعث شده است آنها در شرایط آرمانی نباشند، اما اطمینان دارم در بازی فردا در بهترین شرایط بدنی به میدان خواهند رفت.

وی در مورد اینکه پیش از اردو گفته بود دنبال حریفی بوده است که تیم ملی وقتش تلف نشود و حالا ارزیابی اش از تقابل با بوسنی چیست که توانسته مقابل ایتالیا و هلند نتیجه بگیرد، گفت: در بازی های محبت آمیز همیشه دنبال این هستم که حریف بتواند بازیکنان من را تحت فشار بگذارد تا بتوانم از آنها جواب بگیرم. این گزینه را هم داشتیم که با تیم های ملی ساده تر بازی کنیم و نتیجه مطلوب هم بگیریم، اما این مسئله هیچ وقت هدف من نبوده است. الان زمان این را داریم که برخی بازیکنان جدید و روش بازی خودمان را آزمایش کنیم. البته خیلی بازیکنان را داریم که به لحاظ تجربه، شرایط خوبی دارند و نیازی نیست آنها را امتحان کنم، اما دوست دارم بازیکنان کم تجربه تر را به بازی بگیرم و ببینم در عمل چگونه هستند و حس خوبی از بازی آنها بگیرم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در تیم ملی کار خیلی سخت است، چون زمان کم و فشرده ای برای به اشتراک گذاشتن ایده ها با بازیکنان در اختیار داریم، به همین دلیل در تمرین دیروز مجبور بودم در زمان کم، به صورت بهینه ایده هایم را با بازیکنان در میان بگذارم. از روز اولی که کارم را شروع کردم، گفتم که می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و انرژی مثبتی را به تیمم منتقل کنم. از بازیکنان توقع بالایی داریم، چون آنها بازیکن تیم ملی ایران هستند و می توانند به سطوح بالاتری برسند.

اسکوچیچ در بخش پایانی صحبت هایش خطاب به هواداران فوتبال ایران گفت: از توقعات مردم ایران باخبرم، من هم در این انتظارات و توقعات با آنها شریک هستم. من به تیم مان باور دارم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1293

به "اسکوچیچ: بازی محبت آمیز مقابل تیم های ساده و کسب نتیجه ایده من نیست، می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و از بازیکنانم توقع دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: بازی محبت آمیز مقابل تیم های ساده و کسب نتیجه ایده من نیست، می خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و از بازیکنانم توقع دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید