استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تامین نیاز شهرداریهای به مصالح ساختمانی

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی مسئولان شرکت سیمان شرق، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تولید کنندگان بومی برای تامین نیازهای شهرداری ها در اولویت سازمان همیاری قراردارد.

استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تامین نیاز شهرداریهای به مصالح ساختمانی

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با محمد مهدی ابراهیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سیمان شرق با اشاره به اهداف و رسالت های این نهاد، گفت: سازمان همکمک و شرکتها و موسسات تابعه کار پشتیبانی و حمایت 81 شهرداری استان و سازمان ها وابسته آن را در جهت تامین نیازمندیها حوزه مدیریت شهری را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید هیات مدیره، رویکرد و راهبرد اصلی سازمان بر حمایت از شهرداریهای کم برخوردار است و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت فعالیت با شهرداریهای بزرگ، منابع لازم برای کمک به شهرداریهای کوچک و ضعیف ترفراهم شود.

مدیرعامل سازمان همکمک شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: شهرداریها مجموعه هایی هستند که هریک از شهروندان به صورت روزانه در چند موضوع مختلف از خدمات آنها استفاده می کنیم و تامین نیازهای حوزه مدیریت شهری نیز به سازمان همکمک محول شده است.

وی یکی از نیازهای اساسی شهرداریها را در حوزه عمرانی مصالح ساختمانی به ویژه سیمان عنوان و بیان نمود: عموماً تامین این نیاز حوزه شهری نیز به صورت تجمعی و کلی توسط سازمان همکمک انجام می شود که در هزینه و سرعت و کیفیت محصول نقش موثری خواهد داشت.

سنجری گفت: نگاه ما در تامین نیازمندیهای حوزه شهری به درون خانواده استان است، لذا امیدواریم در قالب ایجاد یک بستر همکاری مشترک از ظرفیتهای بومی خراسان رضوی در جهت کمک به شهرداریها و تامین سیمان مورد نیاز در حوزه های عمرانی و شهری استفاده کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1614

به "استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تامین نیاز شهرداریهای به مصالح ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تامین نیاز شهرداریهای به مصالح ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید