اردوگاه های رامسر برای گردشگران نوروزی آماده می شوند

به گزارش مجله ویراپارس، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، اردوگاه های رامسر برای گردشگران نوروزی آماده می شوند.

اردوگاه های رامسر برای گردشگران نوروزی آماده می شوند

نادر سحرخیز در حاشیه جلسه ظرفیت سازی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی که در محل اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار گردید، گفت: یکی از زیرساخت های با اهمیت شهرستان رامسر اردوگاه های متعدد در ورودی شهر رامسر از ورودی گیلان است که برای رامسر بسیار با اهمیت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر وجود این اردوگاه ها را زمینه ساز ایجاد محیط تفریحی و تفرجی دانست و اضافه نمود: این اردوگاه ها سالانه با برگزاری مراسم، جشنواره ها و مسابقات متعدد باعث حضور گردشگران در شهر نمونه گردشگری رامسر خواهد شد.

او یادآور شد: امکانات موجود در این اردوگاه ها از جمله اقامت و تفرج باعث می گردد بخشی از گردشگران در این اماکن حضور داشته باشند و از امکانات موجود استفاده نمایند.

سحرخیز ظرفیت اردوگاه ها برای اقامت را بالغ بر 5 هزار نفر دانست و توضیح داد: با ایجاد محیطهای مفرح مانند مزارع گردشگری و تفریحی میتوان از امکانات این اردوگاه ها بیشتر استفاده کرد.

او موقعیت ممتاز قرارگیری اردوگاه ها در ورودی شهر نمونه از سمت گیلان و در نزدیکی تله کابین رامسر را یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه ها برشمرد و گفت: گردشگران قابل توجهی که از مجموعه شهر سبز تماشا می نمایند می توانند از امکانات اردوگاه ها بهره مند شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2189

به "اردوگاه های رامسر برای گردشگران نوروزی آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوگاه های رامسر برای گردشگران نوروزی آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید