آینده صنعت گردشگری

به گزارش مجله ویراپارس، صنعت توریسم به سرعت در حال تغییر است و به ما اجازه می دهد دنیای پیرامون خود را با جزییات بیشتری دیدن کنیم. ایده هایی که قبلا به عنوان عنصر داستان های علمی تخیلی مورد استفاده قرار می گرفت در حال حاضر به یک مسئله طبیعی تبدیل شده است. این ایده ها و پروژه های ابداعی که در اطراف ما نیز حضور دارند، اینده و اتفاقات آن را مجذوب نماینده تر می نمایند. در این مقاله قصد داریم چند مورد از ترندها و گرایش های مجذوب نماینده در صنعت توریسم و مسافرت را بیان کنیم که به زودی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

آینده صنعت گردشگری

تجزیه و تحلیل DNA:

اگرچه سفر به کشور خارجی ممکن است یک بار در سال برای افراد اتفاق بیفتد اما این نوع سفر می تواند فرصتی برای تماشا شگفتی های کشورهای دیگر و چشیدن طعم غذاهای آن ها باشد. بیشتر افراد در حال حاضر رژیم غذایی خود را به گونه ای توسعه داده اند که نمی توانند از آن دست بکشند.

تا به حال هیچ شرکتی همانند 38 Degrees North نتوانسته است به خوبی ،برنامه های تناسب اندام را برای تعطیلات افراد فراهم آورد. این شرکت یک شرکت تناسب اندام است که در هتل 5 ستاره اجرا می شود. برنامه تناسب اندام از DNA بزاق افراد برای ایجاد یک برنامه تناسب اندام 4 روزه استفاده می نماید که دقیقا بر اساس پروفایل ژنتیکی افراد ایجاد می شود. این بخش از صنعت توریسم میتواند در قالب توریسم پزشکی قرار بگیرد و طیف وسیعی از گردشگران را به سمت خود جذب کند.

مسافرت بر اساس واقعیت مجازی:

استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به عنوان روشی برای آنالیز قبل از خرید، چیزی است که بیشتر شرکت ها برای مشتریان خود ارائه می دهند. بعضی از پروژه ها هستند که دوست دارند پا را فراتر از این بگذارند. یکی از مجذوب نماینده ترین موارد، ماشین زمان The Time Machine FET Flagship است که داده های 2000 ساله ارزشمندی را در خصوص تاریخ اروپایی جمع آوری نموده و کوشش دارد شبیه سازی تاریخی را ایجاد کند و از فناوری واقعیت مجازی برای نشان دادن این موارد استفاده نماید. فرض کنید که قبل از رفتن به یک مکان مسافرتی بتوانید آن را از نزدیک مشاهده کنید.

تعطیلات اجدادی:

رفتن به گذشته به یاری فناوری های اینده (تست DNA) صنعتی است که در اینده بیشتر در دسترس افراد قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود تا سال 2020 ارزش این فناوری به 285 میلیون یورو برسد. پتانسیل ردیابی شجره نامه در سرتاسر دنیا، به وسیله سایت های مسافرتی همانند World Nomads مورد آنالیز قرار گرفته است. در این شرایط کاندید انتخاب شده از طرف سایت به سرتاسر دنیا سفر می نماید تا بتواند اجداد مادری یا پدری خود را پیدا کند و شجره نامه اش را تکمیل نماید.

کفش های هوشمند:

کفش های تازه تعطیلات برای بیشتر افراد مجذوب نماینده و شگفت انگیز هستند. اما فرض کنید این کفش ها بتوانند راهنمای سفر شما نیز باشند. در این شرایط چه حسی پیدا می کنید؟ کفش های هوشمند، فناوری است که در اصل به وسیله یک شرکت هندی به نام Lechal ابداع شد و کوشش دارد تناسب اندام افراد را آنالیز کند، مسافتی که دویده است را پیگیری نماید و به وسیله ارتعاشات راهنمایی شود. این گونه کفش های هوشمند می توانند راه حلی برای گردشگر ها باشند و آن ها را از هتلشان در شهر به مقاصد تماشای راهنمایی نمایند.

هتل های هایپرلوپ:

با اینکه بیشتر ترندهای بیان شده مربوط به انتخاب مقصد و سفر به این مقاصد بود اما هنوز هم می توان بعضی از تجربیات هتل ها را مدنظر قرار داد. جایزه ابداعات رادیکال، طراحان را تشویق می نماید دقیقا این موضوع را مدنظر قرار دهند و جایزه ای را برای ایده های بزرگ صنعت هتل ارائه می نماید.

برنده سال 2017 این مسابقه دانشجوی دانشگاه نوادا به نام برندان سیبراکت بود که ایده هتل های هایپرلوپ را ارائه کرد. این سازه در واقع از لوله هایی تشکیل شده است که 13 شهر را در سرتاسر امریکا به هم متصل می نماید. در این شرایط مهمانان در سوییت های مجلل خود با اتاق خواب، حمام و نشیمن استراحت می نمایند و به بازدید می پردازند. هتل های هایپرلوپ به نظر شبیه یک لوله رویایی است اما تا سال 2020 به واقعیت خواهد پیوست.

منبع: مجله سفر
انتشار: 8 آبان 1403 بروزرسانی: 8 آبان 1403 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2334

به "آینده صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید