8 چیز برتر در ایتالیا

به گزارش مجله ویراپارس، هر مسافر باید حداقل یک‌بار در طول زندگی خود از ایتالیا بازدید کند . بسیاری از تجربیات مختلف در یک کشور ، از وحشی خام تا ماجرای عاشقانه ونیز وجود دارد . مسافرت در اطراف ایتالیا به لطف ، سیستم راه‌آهن ایتالیا آسان و مقرون‌به‌صرفه است . تابستان در ایتالیا می‌تواند بسیار گرم باشد ، اما بهترین زمان برای قدردانی از زیبایی و  آمالفی  نیز می‌باشد . برای این کار به فلورانس ، تحت تجربه آفتابی (توسکان ) و لذت بردن از ظهرها در groves زیتون ، نوشیدن "چیانتی " در سایه لذت ببرید . مکان مرکزی italys باعث حرکت در داخل و خارج شدن نسیم می‌شود و زبان مساله‌ای نیست که بسیاری از ایتالیایی‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند . فقط فراموش نکن که چیزی بگویی .

8 چیز برتر در ایتالیا

# 8 . از کوه Vesuvius دیدن کنید
خرابه‌های پومپئی یکی از بهترین روش‌ها برای کشف این است که زندگی در ایتالیا باستان چگونه بوده‌است . هنگامی که کوه Vesuvius فوران کرد ، شهر را در خاکستر آتشفشانی دفن کرد و آن را حفظ کرد. این به این معنی است که امروز می‌توانید ایتالیای دنیای کهنه را تجربه کنید . از خیابان‌های قدیمی راه بروید و خانه‌ها ، مغازه‌ها ، و معابد مردم پومپئی را ببینید . یاد بگیرید که چطور از زندگی برای زندگی استفاده می‌کنند ، حتی یک قدیمی هم وجود دارد که می‌تواند از آن دیدن کند .
# 7 . سکه‌ای را دور فواره تروی بیندازید
افسانه این را دارد که اگر سکه‌ای را روی شانه خود به " فواره تروی پرت کنید که روزی دوباره به رم باز خواهید گشت . با این حال ، این تنها دلیلی نیست که شما باید از این فواره دیدن کنید . این بیشتر یک کار هنری است تا یک فواره ، که از سنگ travertine ساخته شده‌است و با خدایان و الهه تزیین شده‌است . همچنین بزرگ‌ترین فواره ایتالیا نیز هست . از فواره ، شما می‌توانید به یکی دیگر از نقاط مشهور Romes ، گام اسپانیایی بروید . در حال بالا رفتن از 138 پله به بالای ( پیاتزا ) Spagna برای یک نمای بزرگ از روم قدیم است .
# 6 . سفر دریایی به کروز
بازدید از ونیز یک اجبار است اگر به ایتالیا بروید . هیچ شهر دیگری شبیه آن نیست . جاده‌ها بوسیله کانال‌ها و ماشین‌ها با قایق‌ها و قایق‌ها جایگزین می‌شوند . هوا پر از آواز gondoliers است و از یکدیگر به عنوان گردشگر خود در طول مسیرهای آبی دیدن می‌کنند . در غروب آفتاب به خاطر مناظر از پل "Rialto" به کانال "گرند " رفت . در اطراف (پیاتزا ) Wander ( San سان مارکو ) پرسه می‌زند و کار چرمی و ماسک carnival را بررسی می‌کند . این جزیره " دبلیو اف" برای سفر یک روزه بسیار عالی است . یک تاکسی کرایه کنید ، یا یک تاکسی آب بگیرید تا شاهد برگزاری تظاهرات رایگان باشد . آن به خاطر هنر شیشه‌ای اش مشهور است و اگر شما در اطراف شهر قدم بزنید ، می‌توانید نمونه‌های زیادی از chandeliers و قطعات با ابهت را ببینید .
# 5 . ژست در پیزا
هیچ بازدید از ایتالیا بدون وجود عکس‌های اجباری که برج کج پیزا را در بر گرفته‌است ، کامل است . بهترین راه برای دیدن آن این است که بعد از ظهر به راه خود یا از فلورانس بروید . شهر پیزا چیز دیگری برای عرضه ندارد و برج یک پیاده‌روی کوتاه از ایستگاه قطار است . اگر می‌خواهید از بیرون نگاه کنید آزاد است و یا می‌توانید برای یک تور و بالا رفتن از بالا بروید . اگر شما پس از برخی از souvenirs در ورودی میدان کلیسای جامع ، یک بازار بزرگ کک با قیمت bargain وجود دارد .
# 4 . Michelangelos دیوید را ببینید .
فلورانس به خاطر هنر رنسانس معروف است . یکی از مشهورترین قطعات مجسمه داوود است . در خانه خود در گالری "Accademia " به او مراجعه کنید و یا با یکی از کپی‌های تعبیه‌شده در پالازو و یا Piazzale میکلانژ کار کنید . این نقطه دوم یک بازدید وسیع بزرگ از فلورانس دارد و شما می‌توانید اتوبوس را بردارید و سپس از طریق پونته Vecchio معروف به شهر برگردید . پونته Vecchio قدیمی‌ترین پل است و به خوبی شناخته‌شده است و زرگران و جواهرسازان هر دو طرف آن را آویزان کرده بودند .
# 3 . بخورید و تمام ایتالیا را بخورید .
ایتالیا به خاطر delights its مشهور است ، بنابراین فراموش نکنید در مدتی که در ایتالیا هستند از برخی از آن‌ها لذت ببرید . در حالی که در فلورانس سفر یک روز به مناطق "توسکانی" (توسکان ) را انجام داده و از " چیانتی " و "زیتون " استفاده می‌کند . در "آمالفی کوست " از تولید شده محلی لذت ببرید . در (ونیز ) یک spritz ساخته‌شده با sparkling را امتحان کنید . اگر شما در حین چشیدن مزه مزه شیرین ، یک دونات مشهور مثل یک اسنک در آن جا هستید . را فراموش نکنید !
سرپرست لا Carraia در فلورانس و نمونه world معروف آن‌ها ، پادزهر بی نقصی در برابر آفتاب شدید (توسکان ).
# 2 . در ساحل "آمالفی کوست " آرام بگیرید
کل خط ساحلی در امتداد این نوار از خلیج در میراث یونسکو قرار دارد و در تابستان این منطقه در حال وزوز است . اگرچه سواحل کوچک هستند ، آب‌های فیروزه‌ای و مناظر ناهموار ، این مکان محبوب را وقتی که خورشید می‌درخشد ، ایجاد می‌کند . در اطراف شهره‌ای قدیمی " آمالفی "، "Ravello "، "Positano " و " head " به کاپری رفت . شما می‌توانید در طول ماه‌های تابستان یک قایق را به آسانی به جزیره کاپری ببرید . یک روز را صرف بررسی و یا اقامت چند شب کنید و از تمام این جزیره کوچک مدیترانه‌ای لذت ببرید . تله سیژ را برای سوار شدن به کوه Solaro یا بازدید از آبی امتحان کنید .

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 12

به "8 چیز برتر در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 چیز برتر در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید