752 تخت به مراکز اقامتی استان تهران افزوده می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: پروژه هتل 5 ستاره در غرب شهر تهران با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و برتر روز جهان در بخشی از زمینی به مساحت 42500 متر مربع و زیربنای 15091 مترمربع در دست اجرا است.

752 تخت به مراکز اقامتی استان تهران افزوده می گردد

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، علیرضا جعفری معاون سرمایه گذاری این اداره کل با اعلام این خبر گفت: این هتل با ویژگیهای منحصر به فرد و تحت لیسانس شرکت خارجی (فرموند) منطبق با استانداردهای شاخص در سطح بین الملل در مرحله تکمیل و راه اندازی واقع شده است.

او اضافه نمود: این هتل در 15 طبقه دارای 376 اتاق و 752 تخت و سایر فضاهای جانبی مناسب متشکل از رستوران ها، تالارهای پذیرایی و سالن های متعدد منطبق با ضوابط فنی و معماری هتل های 5 ستاره است.

جعفری ادامه داد: تاکنون پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور 80 درصد بوده و پیش بینی می گردد در شش ماهه اول سال 98 با حجم سرمایه گذاری 8000 میلیارد ریال و اشتغال 700 نفر به مرحله بهره برداری برسد.

وجود بازارهای متعدد و مختلف و فضاهای پیرامونی جاذب و همچنین همجواری با دریاچه خلیج فارس و متریال ساخت و پیش بینی سرویس و خدمات استاندارد از شاخص های شاخص این هتل به شمار می رود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 130

به "752 تخت به مراکز اقامتی استان تهران افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "752 تخت به مراکز اقامتی استان تهران افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید