5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در تهران ایجاد شدند

به گزارش مجله ویراپارس، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری تازه، توجه ویژه ای به روح شهر دارد از ایجاد 5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در کمتر از 8 ماه در تهران اطلاع داد.

5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در تهران ایجاد شدند

به گزارش خبرنگاران، احمد احمدی صدر در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 در قالب سی و چهارمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران گفت: رویکرد نو شهرداری تهران نویدی است برای شهر تهران که اگر فردی روح سرحالی نداشته باشد، حتی شیک پوشی هم اهمیتی ندارد و جامعه با او ارتباط برقرار نمی کند.

او اضافه نمود: شهر تهران در مدیریت کنونی ضمن توجه به جسم و کالبد شهر این نگاه را دارد که حال مردم خوب باشد و پروژه های عمرانی نیز همزمان با پروژه های اجتماعی و فرهنگی پیش برود.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: پنج الی شش سال، شهر تهران منتظر احداث سه گرمخانه بود اما حالا با حرکت جهادی و با نگاه اینکه آسیب دیدگان اجتماعی هم خانواده ما هستند، کاری ارزشمند رقم خورد و 5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در کمتر از 8 ماه ایجاد و تقدیم شهر تهران شد.

احمدی صدر با بیان اینکه آیبن افتتاح 6 پروژه منطقه 21، در قالب یک پروژه بزرگ اجتماعی برگزار می گردد تاکید نمود: این موضوع جای تبریک و تشکر دارد و فلسفه و پیغام حضور ما در یک زیر ساخت اجتماعی این است که مدیریت شهری به روح شهر، و روح دهک های اجتماعی توجه ویژه دارد.ان شا الله به سمتی برویم که حال شهر تهران خوب باشد و بهتر از این گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2201

به "5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در تهران ایجاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار ظرفیت و 9 یاور شهر در تهران ایجاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید