39 قرارداد پژوهشی در پژوهشگاه فضای مجازی منعقد شد خبرنگاران

به گزارش مجله ویراپارس، پژوهشگاه فضای مجازی در سال گذشته همزمان با نامگذاری سال به نام جهش فراوری، 39 قرارداد پژوهشی منعقد کرد.

39 قرارداد پژوهشی در پژوهشگاه فضای مجازی منعقد شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، این پژوهشگاه در سال گذشته همزمان با نامگذاری سال به نام جهش فراوری، 39 قرارداد پژوهشی منعقد کرد. عمده این قرارداد ها در قالب ترجمه کتاب و اقدامات پژوهشی بوده و بعضی از آن ها نیز در قالب تحلیل سناریو های مختلف است.

آنالیز چالش های فضای مجازی در حوزه بین الملل، برگزاری نشست های علمی و تخصصی، ارائه خدمات کارشناسی تخصصی و مشاوره پژوهشی در موضوعات فضای مجازی، تحلیل سناریو های مواجهه و شناسایی فرصت ها و تهدید های ایران در فضای مجازی بخشی از قرارداد های منعقد شده پژوهشگاه فضای مجازی در سال 99 بوده است.

در عین حال ترجمه و فراوری محتوای انگلیسی در موضوعات فضای مجازی نیز از دیگر عنوان هایی بود که در سال گذشته در قالب قرارداد با پژوهشگاه فضای مجازی مورد آنالیز نهاده شد.

پژوهشگاه فضای مجازی با هدف پشتیبانی علمی و پژوهشی از شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی و ارائه پیشنهادات سیاسی، راهبری و کاربردی به مسئولان کشور در حوزه فضای مجازی تأسیس شده است.

بخشی از وظایف این پژوهشگاه راهنمایی پژوهش های فضای مجازی در عرصه سیاستگذاری و اجرایی، پایش و ارزیابی مستمر شرایط فضای مجازی، طراحی مدل حکمرانی تحول دیجیتال و فضای مجازی و حمایت هدفمند از ایده ها و طرح های پژوهشی، آثار، تالیفات و پژوهشگران فضای مجازی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1566

به "39 قرارداد پژوهشی در پژوهشگاه فضای مجازی منعقد شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "39 قرارداد پژوهشی در پژوهشگاه فضای مجازی منعقد شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید