3 کشته و 179 زخمی خاتمه کار هواپیمای خطوط پگاسوس در استانبول

به گزارش مجله ویراپارس، خطوط هوایی پگاسوس ترکیه تایید کرد خروج هواپیمای این شرکت از باند در فرودگاهی در استانبول به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 179 نفر انجامیده است.

3 کشته و 179 زخمی خاتمه کار هواپیمای خطوط پگاسوس در استانبول

از سفر با قیمت تورهای استانبول از تهران لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر پرواز PC 2193 خطوط هوایی پگاسوس از ازمیر به مقصد استانبول که 183 سرنشین داشت، چهارشنبه شب 5 فوریه (16 بهمن) هنگام نشستن در باند فرودگاه صبیحه گوچکن در بخش آسیایی استانبول از باند خارج شد و به 3 تکه شکسته شد.

بر اساس بیانیه شرکت پگاسوس در روز پنجشنبه سه نفر در این حادثه کشته و 179 نفر زخمی شده اند، به این ترتیب تقریبا هیچکدام از سرنشینان سالم نمانده است. شرکت پگاسوس بیان کرد مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند و تاسف خود درباره این حادثه ابراز نموده است.

وزیر حمل ونقل ترکیه حادثه را ناشی از فرود سخت هواپیما خوانده بود و تصاویر تلویزیونی منتشر شده هم نشان می دهد این هواپیمای بوئینگ 737-800 کاملا تکه تکه شده است.

بدنه هواپیما پس از این حادثه برای مدت کوتاهی آتش گرفت که فورا نیروهای امدادی آن را خاموش کردند.

ماه پیش یک پرواز دیگر شرکت پگاسوس در همین فرودگاه استانبول از باند خارج شد و در سال 2018 هم حادثه مشابهی برای یک پرواز دیگر این خطوط هوایی ترکیه که پروازهای ارزان قیمت به مقاصد داخلی ترکیه، خاورمیانه و اروپا انجام می دهد، رخ داد.

  • هواپیمای ترکیه ای هنگام فرود در استانبول سه تکه شد

  • فیلم | حادثه برای هواپیمای مسافربری در استانبول | هواپیما نصف شد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 668

به "3 کشته و 179 زخمی خاتمه کار هواپیمای خطوط پگاسوس در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته و 179 زخمی خاتمه کار هواپیمای خطوط پگاسوس در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید