گوشی گلکسی A90 5G سامسونگ با اسنپ دراگون 855 رسما رونمایی شد

به گزارش مجله ویراپارس، ساعاتی قبل، شرکت سامسونگ رسما از گلکسی A90 5G رونمایی کرد که مانند گلکسی نوت 10 از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 بهره می برد که بخش زیادی از این انتخاب به ارائه فناوری 5G برمی شود. ضمناً این گوشی، اولین گجت غیرپرچم دار سامسونگ است که از فناوری 5G پشتیبانی می نماید.

گوشی گلکسی A90 5G سامسونگ با اسنپ دراگون 855 رسما رونمایی شد

گلکسی A90 5G نهایت کوشش سامسونگ را برای گوشی های سری گلکسی A نشان می دهد که روزبه روز جذاب تر می شوند تا بتوانند نظر بخش بزرگ تری از کاربران را جلب نمایند. طراحی این گوشی تا حد زیادی مشابه دیگر گوشی های این سری است. در ابتدا گفته می شد که مانند گلکسی A80 برای این گوشی هم شاهد دوربین چرخشی خواهیم بود که با چنین موضوعی روبرو نیستیم. گلکسی A90 5G به غیر از دوربین سه گانه اصلی، از دوربین سلفی جداگانه بهره می برد. در کنار موارد ذکر شده، این گوشی اولین محصولی سری گلکسی A است که از قابلیت سامسونگ DeX (برای تبدیل گوشی به نوعی کامپیوتر شخصی) پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این گوشی باید به نمایشگر 6.7 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن HD+ اشاره کنیم. در کنار تراشه اسنپ دراگون 855 هم یک مودم 5G اسنپ دراگون X50 تعبیه شده است. کاربران از بین 6 و 8 گیگابایت حافظه رم حق انتخاب دارند و می توان حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را به وسیله کارت حافظه microSD افزایش داد. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی توجه را جلب می نمایند. دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور 32 مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی از جانب یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی می توان به سرعت آن را شارژ کرد.

سامسونگ فروش این گوشی را از فردا در کره جنوبی شروع می نماید و به زودی در دیگر کشورهای دارای فناوری 5G عرضه خواهد شد و قیمت آن با توجه برای بازارهای مختلف اعلام می گردد.

منبع: SamMobile

خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 322

به "گوشی گلکسی A90 5G سامسونگ با اسنپ دراگون 855 رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی A90 5G سامسونگ با اسنپ دراگون 855 رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید