گزارش آماری از مساجد و کانون های فرهنگی هنری منتسب به نام و القاب حضرت ام البنین (س)

به گزارش مجله ویراپارس، بسیاری از مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد به نام و القاب حضرت ام البنین (س) نامگذاری شده است که حکایت از عمق ارادت و علاقه مردم به مادر بزرگوار علمدار کربلا دارد.

گزارش آماری از مساجد و کانون های فرهنگی هنری منتسب به نام و القاب حضرت ام البنین (س)

به گزارش خبرنگاران 26 دی ماه در تقویم رسمی کشور مصادف با روز وفات حضرت ام البنین (س) است. این روز بعلاوه به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است. به این مناسبت گزارشی آماری از مساجد و کانون های مساجدی که در سطح کشور به نام و القاب آن حضرت نامگذاری شدند را می خوانید:

در سطح کشور تعداد 34 باب از کانون های فرهنگی هنری، تعداد 5 مسجد و بعلاوه 7 مسجد و کانون به صورت مشترک به نام و القاب حضرت ام البنین (ع) فعالیت می نمایند.

بر پایه این گزارش از این میان استان های اصفهان با 6 کانون، هرمزگان با با 5 کانون، خوزستان با 5 کانون، کرمانشاه با 4 کانون، فارس با 3 کانون، خراسان رضوی با 2 کانون، آذربایجان غربی با 2 کانون، یزد با 2 کانون، کرمان با 3 کانون، ایلام با 2 کانون، سیستان و بلوچستان با 2 کانون، استان های گیلان، بوشهر، اردبیل، چهار محال و بختیاری، همدان، لرستان، قزوین، گلستان، البرز، قم با 1 کانون، به نام یا القاب ام العباس حضرت ام البنین (س) فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1966

به "گزارش آماری از مساجد و کانون های فرهنگی هنری منتسب به نام و القاب حضرت ام البنین (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آماری از مساجد و کانون های فرهنگی هنری منتسب به نام و القاب حضرت ام البنین (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید