کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش مجله ویراپارس، نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد روز 4 اسفندماه 98 با حضور رؤسای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هشت شهرستان استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در این نشست با بیان این که در همه تاسیسات گردشگری آمادگی کامل برای استقبال مسافران نوروزی وجود دارد، گفت: برنامه های متنوعی را برای استقبال از مهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

مجید صفایی با بیان اینکه چند اکیپ بازرسی در ایام نوروز بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نظارت کامل خواهند داشت، اظهار کرد: کوشش می گردد بهترین خدمات به گردشگران نوروزی ارائه گردد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، 2600 اثر تاریخی، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 709

به "کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید