چین جاده ابریشم دیجیتال از آسیا تا آفریقا و اروپا ایجاد می نماید

به گزارش مجله ویراپارس، روزنامه نیکی ژاپن گزارش داد که دولت چین می خواهد به زودی فرایند ایجاد یک خط دیجیتال در راستای طرح توسعه جاده ابریشم ایجاد کند.

چین جاده ابریشم دیجیتال از آسیا تا آفریقا و اروپا ایجاد می نماید

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، قرار است به زودی آخرین مرحله قراردادن یک خط کابل فیبر نوری از سوی چین در پاکستان اجرا گردد.

این خط قرار است در قالب طرح یک جاده یک کمربندی چین و در راستای ایجاد یک خط دیجیتال از چین و آسیا به آفریقا و اروپا کشیده گردد.

این کابل قرار است پاکستان را به کابل زیر دریایی پاکستان اروپا شرق آفریقا متصل کند. در حال حاضر کابل فیبر نوری این خط در حال انجام بین بندر گوآدار و راولپندی پاکستان است.

مجوز اجرای این خط کابل هفته گذشته از سوی دولت اسلام اباد صادر شد و ارزش آن 240 میلیون دلار برآورد شده است.

شرکت هوآوی نیز در اجرای این خط کابل نوری مشارکت دارد. قرار است کابل گذاری این خط فیبر نوری در آبهای سرزمینی پاکستان از ماه مارس امسال شروع گردد.

قرار است یک ایستگاه مخابراتی مرتبط با این طرح نیز در بندر کراچی ساخته گردد.

در حال حاضر بخش مدیترانه این خط فیبر نوری بین مصر وفرانسه در حال انجام است. پیش بینی می گردد این خط فیبر نوری 15 هزار کیلومتری اواخر امسال به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1400

به "چین جاده ابریشم دیجیتال از آسیا تا آفریقا و اروپا ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین جاده ابریشم دیجیتال از آسیا تا آفریقا و اروپا ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید