پیگرینی: شکست برابر میدلزبورو ربطی به سفرمان به امارات ندارد

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد حذف تیمش در دور چهارم جام حذفی انگلیس ناشی از خستگی سفر اخیر آبی پوشان شهر منچستر به ابوظبی نبوده است.

پیگرینی: شکست برابر میدلزبورو ربطی به سفرمان به امارات ندارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی ارزان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی با قبول شکست خانگی 2 بر صفر مقابل میدلزبوروی دسته اولی در دور چهارم جام حذفی انگلیس از گردونه رقابت ها حذف شد که بسیاری از رسانه ها سفر طولانی این تیم به ابوظبی را در رقم خوردن این ناکامی برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تأثیرگذار خواندند.

شاگردان پیگرینی پنج روز پیش از بازی برابر میدلزبورو را در کمپ تمرینی شان در آب و هوای گرم امارات سپری کردند و عصر آدینه به منچستر بازگشتند و فقط یک روز زمان داشتند تا خود را برای بازی برابر میدلزبورو آماده نمایند.

با این حال مانوئل پیگرینی گفت که شکست و حذف تیمش از جام حذفی ربطی به سفر آن به امارات ندارد. او در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کند، سفر تیمش به امارات شانس آبی پوشان شهر منچستر را کاهش داده است، گفت: خیر، من اینطور فکر نمی کنم. من با این موضوع موافق نیستم اما شما می توانید نظر خودتان را داشته باشید. نظر من اما چیز دیگری است.

پیگرینی اضافه کرد: ما در ابتدای بازی شش یا هفت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و به نظر بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بعد از آنکه حریف گل زد، نظم تیمی ما از بین رفت و حریف یک ضدحمله دیگر داشت و می توانست گل های بیشتری بزند. با این حال ربط دادن این شکست به سفر ما به ابوظبی بسیار آسان است، هرچند من دلیلش را چیزی دیگری می دانم.

سرمربی شیلیایی آبی پوشان شهر منچستر عنوان نمود: شما می توانید بازی را تحلیل کنید و اگر فکر می کنید که این دلیل باخت مان بوده است، خودتان می دانید اما همانطور که گفتم من چنین نظری ندارم.

سیتی در شرایطی تن به شکست داد که در نیمه اول بر بازی مسلط بود و بارها حملاتش به خاطر واکنش های خوب توماس مخیاس، سنگربان میدلزبورو بی ثمر ماند.

پیگرینی با اشاره به این موضوع توضیح داد: قبل از آنکه میدلزبورو گل بزند ما بسیار خوب بازی می کردیم اما پس از آن فکر می کنم که میدلزبورو بازی بهتری ارائه کرد و شایسته صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود. با این حال من فکر می کنم که گل نزدن در دو بازی خانگی اخیرمان عادی نیست. من فکر می کنم که شکست مان بیش از آنکه به سفر به ابوظبی ربط داشته باشد، دلایل فوتبالی داشت. این دو مسئله کاملاً از هم جدا هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 659

به "پیگرینی: شکست برابر میدلزبورو ربطی به سفرمان به امارات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: شکست برابر میدلزبورو ربطی به سفرمان به امارات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید