شرایط قابل قبول هوای پایتخت در روز جاری

به گزارش مجله ویراپارس، براساس پیش بینی های اجرا شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز آدینه (27 فروردین) در بیشتر مناطق شرایط قابل قبول برقرار خواهد بود که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها است.

شرایط قابل قبول هوای پایتخت در روز جاری

به گزارش خبرنگاران، بر اساس پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز آدینه (27 فروردین 1400) در بیشتر مناطق شرایط قابل قبول برقرار خواهد بود که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها است. در طول روز با حاکمیت جو ناپایدار و افزایش تندی باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد شد.

به تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت آدینه همراه با افزایش ترافیک برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی مناطق پرتردد پیش بینی می گردد.

در صبح روز شنبه (28 فروردین 1400) با شروع تردد خودروها و حاکمیت جو آرام انتظار می رود در مناطق پرتردد غلظت آلاینده ها افزایش یافته و کاهش کیفیت هوا را به دنبال داشته باشد. در طی روز عدم وزش باد مؤثر پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود. این شرایط تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت، بنابراین تجمع آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 63 در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 75 همچنان در شرایط قابل قبول است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1577

به "شرایط قابل قبول هوای پایتخت در روز جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قابل قبول هوای پایتخت در روز جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید