راستا عبور رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس کدام شهرهاست؟

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران : کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس را اردیبهشت سال 1402 همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می نماید.

راستا عبور رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس کدام شهرهاست؟

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی گردشگری به مناسبت روز ملی خلیج فارس (10 اردیبهشت) با حضور خودروهای دو دیفرانسیل و موتورسیکلت های مسافرتی بالای 250 سی سی از 10 کشور اروپایی و آسیایی به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

خودروهای حاضر در این رویداد بین المللی با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مرزهای مختلف وارد کشور خواهند شد و پس از گردهمایی در حاشیه دریای خزر، این رالی را شروع و به سمت آب های نیلگون خلیج همواره فارس حرکت خواهند کرد.

استان های گیلان، قزوین، تهران، اصفهان، فارس و هرمزگان در جهت عبور شرکت نمایندگان قرار گرفته است و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرها و جاذبه های طبیعی شهرها و منطقه ها مختلف این استان ها بازدید خواهند کرد تا پس از آشنایی با طبیعت و تمدن کهن ایران، سفیران ایران امن، با شکوه و زیبا در کشورهای مبدأ خود باشند.

مراسم اختتامیه این رالی گردشگری بین المللی، همزمان با روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش و در کنار سواحل خلیج فارس با معرفی نفرات برگزیده ای که با رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، شیوه نقشه خوانی صحیح و مهارت جهتیابی، کمترین امتیاز منفی را به ثبت رسانده اند، برگزار خواهد شد.

معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و فرهنگی در کریدور حمل ونقل شمال به جنوب، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن در راستای کاهش تصادفات جاده ای، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در سطح کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و بعلاوه گرامیداشت روز ملی خلیج همواره فارس از مهمترین اهداف برگزاری این رالی گردشگری بین المللی خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و بعلاوه وب سایت اختصاصی دبیرخانه رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس مراجعه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2116

به "راستا عبور رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس کدام شهرهاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا عبور رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس کدام شهرهاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید