ورود ممنوع گل محمدی برای سیامک نعمتی!

به گزارش مجله ویراپارس، سیامک نعمتی هر چند با وساطت بزرگان پرسپولیس، فرصت حضور در تمرینات پرسپولیس را به دست آورد و چند جلسه با سرخپوشان تمرین کرد اما در نهایت به فهرست بازی با صنعت نفت نرسید و از سوی یحیی گل محمدی خط خورد تا در تهران بماند و این بازی همراه سرخپوشان نباشد.

ورود ممنوع گل محمدی برای سیامک نعمتی!

پس از اعلام اینکه نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است، مهاجم سرخ پوشان امروز قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت توافقی فسخ کرد. حامد پاکدل برای فسخ قرارداد با سرخ پوشان حتی مطالبات خود را بخشید تا در نیم فصل دوم با پیراهن تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد.

پیش تر نوشتیم سیامک نعمتی که از سوی یحیی گل محمدی اجازه خروج از فهرست پرسپولیس را دریافت نموده بود و در شرایطی که چند تیم را خواستار خود می دید، در نهایت تصمیم به ادامه حضور در این تیم و رقابت برای دستیابی به ترکیب، کار را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد نمود. نعمتی که شایعات زیادی را حول مقصد آینده اش دنبال می کرد، تا دقایق پایانی جابجایی مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت ماندگار شد. باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت 4 میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد.

نعمتی با بخشش مطالبات یک و نیم میلیاردی مسئله ای نداشت و اعلام نموده بود به خاطر علاوه به این تیم و هوادارانش آن را قبول خواهد نمود، اما تیم های خواستار او برای پرداخت 4 میلیاردی رضایتنامه با مانع روبرو بودند. بعلاوه فرایند نهایی انتقال قرضی نیز از سوی بعضی از تیم های خواستار او رد شد تا طرفین نتوانند به مذاکره مثبتی دست یابند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند تا سرخ ها در جابجایی زمستانی تا یورگن لوکادیا، مهدی احمدی و حامد پاکدل را از دست بدهند و لئوناردو پریرا تنها بازیکن ورودی فهرست آنها لقب گیرد. با این وجود می شد حدس زد که سیامک نعمتی با اصرار به ماندن دچار مشکل خواهد شد.

حالا یحیی گل محمدی نام سیامک نعمتی را از فهرست بازی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان خارج شد تا ثابت گردد شماره 88 کار سختی برای جلب توجه مجدد سرمربی سرخپوشان تهرانی پیش رو دارد.

حالا یحیی گل محمدی نام سیامک نعمتی را از فهرست بازی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان خارج شد تا ثابت گردد شماره 88 کار سختی برای جلب توجه مجدد سرمربی سرخپوشان تهرانی پیش رو دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2196

به "ورود ممنوع گل محمدی برای سیامک نعمتی!" امتیاز دهید

2 کاربر به "ورود ممنوع گل محمدی برای سیامک نعمتی!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ممنوع گل محمدی برای سیامک نعمتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید