واکنش شرکت عمران شهرهای نو به خبر تخلف در پرند ، سرپرست شرکت عمران پرند کناره گیری کرد؟

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو گفت: بزرگ زاده به علت بعد مسافت با محل زندگی خود سه بار از سرپرستی شرکت عمران شهر نو پرند کناره گیری کرد که نهایتا کمیته فنی انتصابات با استعفای وی موافقت کرد و حدس ها مبنی بر مسائل امنیتی و تخلفات صحت ندارد.

واکنش شرکت عمران شهرهای نو به خبر تخلف در پرند ، سرپرست شرکت عمران پرند کناره گیری کرد؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جعفری اظهار کرد: بعد از این که اواخر خردادماه، سید مسعود بزرگ زاده را با توجه به تجاربشان در سایر حوزه ها به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر نو پرند معرفی کردیم، می بایست تاییدیه های فنی از مدیران استانی برای او اخذ می شد. از سوی دیگر وی مشکلاتی از بابت رفت و آمد و بعد مسافت با محل زندگی خود داشت که سه بار کناره گیری کرد. دو مرتبه با استعفای او مخالفت شد تا این که نهایتا کمیته فنی انتصابات شرکت عمران شهرهای نو با استعفای سوم ایشان موافقت کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای این که در زمینه خدمات به مردم پرند وقفه ای ایجاد نگردد مهندس صیادی از اعضای هیات مدیره را معرفی کردیم. ایشان هم باید مراحل فنی را طی کند و در صورت تایید کمیته های تخصصی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پرند مشغول به فعالیت گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که موضوع بزرگ زاده خیلی حساس نیست، اضافه کرد: مباحث امنیتی که بعضا در خصوص شرکت عمران پرند مطرح می گردد برآورد است و تخلف خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: موضوع مدیریت در شهرهای نو یک مساله چندوجهی است که مباحث مختلفی اعم از حوزه تخصصی شهرسازی، عمرانی، اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی را شامل می گردد؛ لذا باید مدیری منصوب گردد که به تمام این حوزه ها اشراف داشته باشد؛ بنابراین کمیته فنی در این زمینه مقداری سخت گیرانه عمل می نماید.

جعفری، شهر نو پرند را دارای اهمیت دانست و گفت: افق شهرسازی و جمعیت پذیری ویژه ای برای پرند در نظر گرفته شده است. در حال حاضر انبوه پروژه های نهضت ملی مسکن را در این شهر داریم که باید به متقاضیان جوابگو باشیم. تعهدات به جای مانده مسکن مهر هم وجود دارد. بحث سرانه های خدماتی، پروژه های زیربنایی و روبنایی این شهر نیز متناسب با جمعیت حدود 140 هزار نفری آن رشد نکرده است؛ بنابراین به منظور جبران کمبودها و نارسایی ها باید کار جهادی و انقلابی صورت گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2124

به "واکنش شرکت عمران شهرهای نو به خبر تخلف در پرند ، سرپرست شرکت عمران پرند کناره گیری کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شرکت عمران شهرهای نو به خبر تخلف در پرند ، سرپرست شرکت عمران پرند کناره گیری کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید