نکونام چه زمانی استقلالی می شود؟

به گزارش مجله ویراپارس، ماجرای انتخاب سرمربی تازه تیم فوتبال استقلال و احتمال حضور نکونام رنگ و بوی تازهی به خود گرفته است.

نکونام چه زمانی استقلالی می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرغم توجه مدیریت باشگاه استقلال به استفاده از مربی خارجی، موانعی مانند صرف زمان طولانی برای انجام مذاکره و همچنین مسائل مالی در این فرایند وجود دارد که آبی ها را از انتخاب گزینه خارجی دور کرده است. این در حالیست که مدیران استقلال دوست ندارند زمان آماده سازی تیم برای فصل نو را از دست بدهند، به همین علت به سراغ گزینه ایرانی خود یعنی جواد نکونام رفتند.

گفته می شود ماجرای استقلال و نکونام به مراحل خاتمهی خودش رسیده و تنها جلب رضایت باشگاه فولاد به جای مانده که در این مورد هم ظاهرا صحبت هایی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه جنوبی اجرا شده است. در این بین یکی از مسائل مطرح شده بین دو باشگاه، موضوع قرارداد نکونام با فولاد است که با پرداخت مبلغی آزاد خواهد شد.

باشگاه استقلال در تلاش است که به زودی مذاکرات نهایی را انجام بدهد و این ماجرا را به سرانجام برساند. به همین علت قرار است نکونام آخر این هفته به ایران برشود. حتی گفته می شود در صورت توافق نکونام با آبی ها او قرار است دو دستیار خارجی شامل یک بدنساز اسپانیایی را نیز به استقلال بیاورد. با این شرایط ممکن است تا خاتمه هفته جاری سرمربی نو استقلال معرفی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2079

به "نکونام چه زمانی استقلالی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام چه زمانی استقلالی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید