نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در قائمشهر افتتاح می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در روز سه شنبه 15 مردادماه امسال در شهرستان قائمشهر اطلاع داد.

نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در قائمشهر افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه ملی در بخش صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: این نمایشگاه با بیش از 150 غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی شهرستان قائمشهر برگزار می گردد.

وی با اشاره به حضور 80 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی از سراسر کشور گفت: در این نمایشگاه آثار شاخص و بومی هر استان، به نمایش درخواهد آمد.

وی اضافه کرد: آثار دارای نشان مهر اصالت بین المللی و ملی استان مازندران بخش مهمی از این نمایشگاه خواهد بود.

وی همچنین از برپایی کارگاه آموزشی در رشته های سفال، دست بافته های داری و لاک تراشی برای مردم به خصوص بچه ها بازدید کننده از نمایشگاه، خبرداد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در حاشیه این نمایشگاه جشن نشان جغرافیایی 5 رشته جاجیم، گلیج، متکازین، لاک تراشی و سفال نیز برپا خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی از 15 تا 19 مرداد ماه امسال از ساعت 17 الی 22 در محل نمایشگاه های بین المللی شهرستان قائمشهر برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 277

به "نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در قائمشهر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در قائمشهر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید