میزان تخریب بنای پهلوی دوم سینما هتل رامسر ، امکان نابودی کل هتل وجود داشت

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرکل هتل های پارسیان رامسر در واکنش به حریق سینمای هتل پارسیان رامسر گفت: تلفات و خسارات جانی این آتش سوزی صفر بود اما 80 درصد ساختمان سینمای این هتل در آتش خسارت دید.

میزان تخریب بنای پهلوی دوم سینما هتل رامسر ، امکان نابودی کل هتل وجود داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اعتماد، متعاقب آتش سوزی و اعلام حریق، مسوولان هتل برای جلوگیری از بروز هرگونه تلفات جانی، این ساختمان را تخلیه نموده و مهمانان هتل را به بخش دیگری از ساختمان انتقال دادند.

مدیرکل هتل های پارسیان اتصال سیم برق در ساختمان سینمای هتل را دلیل اصلی آتش سوزی اعلام نمود.

رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی رامسر نیز با اشاره به اینکه با این حجم از آتش سوزی امکان سوختن کل ساختمان وجود داشت، یادآور شد: ساخت مجموعه سینما هتل رامسر به دوران پهلوی دوم باز می شود و جزو آثار ثبت شده ملی است.

او گفت: در این حادثه سقف و جایگاه های سالن آمفی تئاتر از بین رفته است، اما پلان کامل سالن در اختیار اداره میراث فرهنگی واقع شده است که می توان بر اساس آن اقدام به ترمیم سالن سینما کرد.

وی با بیان اینکه سخنان فرماندار شهرستان درباره میزان تقریبی آسیب وارده به سالن مورد تایید این اداره نیز است، توضیح داد: با توجه به از بین رفتن تجهیزات و امکانات داخل سالن به طور کامل برآورد خسارت در حال حاضر مشکل بوده و احتیاج به آنالیز متخصصان دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 684

به "میزان تخریب بنای پهلوی دوم سینما هتل رامسر ، امکان نابودی کل هتل وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان تخریب بنای پهلوی دوم سینما هتل رامسر ، امکان نابودی کل هتل وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید