مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت 10 تا ویژگی های جدید دستیار صوتی آمازون

به گزارش مجله ویراپارس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت 10 تا ویژگی های جدید دستیار صوتی آمازون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی نوت 10 سومین به روزرسانی خود را دریافت کرد. این به روزرسانی با اصلاحات صوتی و بهبود عملکرد صفحه همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی K30 منتشر شد، این اطلاعات نشان می دهند به زودی با یک گوشی قدرتمند رو به رو خواهیم شد. اگرچه این اطلاعات هنوز رسما تایید نشده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماه گذشته ال جی برنامه بتا اندروید 10 را برای جی 8 تینکیو در کره جنوبی اعلام کرد و اکنون این شرکت شروع به تولید نسخه پایدار اندروید 10 برای جی 8 تینکیو کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهارت جدید دستیار صوتی آمازون این است که به شما اجازه می دهد داروهای خود را مدیریت کند. این برنامه جدید بخشی از سرمایه گذاری های اخیر آمازون در مراقبت های بهداشتی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت برای همه دستگاههایی که به تاندر بولت داک متصل هستند ، 5٪ میزان خرابی را تخمین می زند. مایکروسافت یک پیام پشتیبانی جدید را برای هشدار به کاربران در مورد اشکالات اسرارآمیز ویندوز 10 ارسال کرده است که باعث می شود دستگاه های متصل به تاندر بولت داک پس از بیدار شدن از حالت sleep، از کار بیفتند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 595

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت 10 تا ویژگی های جدید دستیار صوتی آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت 10 تا ویژگی های جدید دستیار صوتی آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید