مقاله: چرا به کوبا سفر کنیم؟

به گزارش مجله ویراپارس، یکی از جاذبه های کوبا را می توان سواحل وردرو دانست که در میان برترین سواحل کل کارائیب به شمار می فرایند. این ساحل از شبه جزیره هیکاکوس، که درست در بخش شمالی نهاده شده شروع می گردد و به بخش های اصلی کشور می رسد. هتل های بی شماری در این خط ساحلی وجود دارند و شما می توانید در سواحلی با ماسه های سفید این جاذبه، خاطراتی به یادماندنی برای خود ثبت کنید. پارک طبیعی پونتا هیکاکوس، دو غار آمبروسیو و موسولمانس، از جاذبه های طبیعی وردرو هستند.

مقاله: چرا به کوبا سفر کنیم؟

کوبا با گذشت بیش از 50 سال از عمر انقلاب خود، سعی می نماید با وجود مشقت های بسیار به اصول آن پایبند باشد. این پایبندی به گونه ای است که آن ها حتی در شرایط بد مالی و تحریم های همه جانبه، هنوز تحصیل تا بالاترین سطوح و هزینه های بهداشتی و پزشکی خود را رایگان ارائه می دهند. واحد پول کوبا پزو است اما واحد پول دیگری به نام اختصاری CUC نیز وجود دارد که جهت ارائه به گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد.

کشور کوبا جزیره ای است که در میان دریای کارائیب و اقیانوس آتلانتیک شمالی نهاده شده است و دارای مساحتی برابر 110٬861 کیلومتر مربع می باشد. مرکز این کشور شهر هاوانا (Havana) که به آن لاهابانا نیز می گویند می باشد و بر اساس آخرین سرشماری که از آن شده در حدود 13 میلیون نفر نیز جمعیت دارد. به طور کلی کوبا آب و هوایی نیمه گرمسیری دارد و بادهایی دارد که گاهی شدید هستند و گه گاه هم رطوبت و گرمای هوای را کاهش می دهند.

منبع مقاله: چرا به کوبا سفر کنیم؟

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1850

به "مقاله: چرا به کوبا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چرا به کوبا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید